جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 مهر 1394     
اجرای پروژه های حمل و نقل بزرگ در سان فرانسیسکو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل شهری سان فرانسیسکو (Muni) مدیریت حمل و نقل این شهر را بر عهده دارد و بر تمام شبکه های حمل و نقل از جمله پیاده روها، دوچرخه سواری، ترانزیت، ترافیک و پارکینگ ها و هم چنین قانون گذاری تاکسی های شهری نظارت دارد.

این سازمان در حال حاضر مشغول اجرای برخی پروژه ها است که فضای حمل و نقل در سان فرانسیسکو را تغییر خواهد داد. شاید یکی از پرسودترین موردها در بین این پروژه های در حال اجرا، متروی مرکزی 1.5 بیلیون دلاری شهر باشد که توسعه خط T Third Line در مسیری 2.7 کیلومتری را شامل می شود. این توسعه چهار ایستگاه را در بر داشته و ارتباط مستقیمی بین Bayshore و Mission Bay تا SoMa، مرکز شهر و Chinatown برقرار می کند.

یکی دیگر از پروژه های اصلی این شهر سیستم اتوبوس پرسرعت Van Ness است. این پروژه که قرار است اجرای آن از سال 2016 آغاز شود شامل 3.2 کیلومتر مسیر اختصاصی است و گمان می رود زمان حمل و نقل 60 هزار مسافر روزانه را تا 32 درصد کاهش دهد.

مدیر حمل و نقل Muni، Edward Reiskin طی مصاحبه ای اظهار داشت: "به طور کلی 50 درصد از پروژه متروی مرکزی تکمیل شده است. ما اولین قرارداد این پروژه را که ساخت تونل در اوایل سال جاری بود با موفقیت به پایان رساندیم. این کار زودتر از موعد و با هزینه ای کم تر انجام شد. این امر گامی مهم در پروژه محسوب می شود."

وی افزود: "در حال حاضر مشغول ساخت ایستگاه های این پروژه هستیم. احتمالا این پروژه در سال 2018 تکمیل می شود و پس از انجام تست ها و ارزیابی ها در سال 2019 افتتاح خواهد شد."

Reiskin در مورد پروژه سیستم BRT این شهر نیز گفت: "ما تمام تاییدیه ها را سال گذشته دریافت کردیم و اکنون طراحی این سیستم به پایان رسیده است. گمان می رود ساخت و ساز این پروژه از اوایل سال 2016 آغاز شود و حدود دو تا سه سال دیگر تکمیل شود."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: