جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 16 مهر 1394     
کاهش 7 درصدي کشته هاي تصادفات در نيمه نخست امسال

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، فرمانده نیروی انتظامی از کاهش هفت درصدی کشته های تصادفات جاده ای در شش ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سردار سرتیپ اشتری در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک گفت: این در حالی است که روند رو به افزایش وسایل نقلیه در کشور کاملا محسوس است.

وی با اشاره به برنامه ششم توسعه برای کاهش فوتی های سوانح رانندگی افزود :در صورت همکاری بیشتر سایر دستگاه ها پیش بینی می شود حداقل سالانه ده درصد آمار کشته های تصادفات در طول این برنامه کاهش یابد.

سردار اشتری گفت: اولویت مهم ناجا توجه به مقوله مهم فرهنگ سازی و ارتقاء سطح بینش مردم نسبت به احترام و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی است.

وی افزود: بررسی های میدانی نشان می دهد برای کاهش تلفات رانندگی ناگزیریم از همه ظرفیت های پلیس به ویژه کمک دستگاه ها و مشارکت مردم بهره بگیریم تا کاستی ها در این زمینه رفع شود.

فرمانده نیروی انتظامی، توسعه تجهیزات نوین کنترلی و سامانه های هوشمند، ارتقاء کیفی در تولید خودرو و بکارگیری ساختارهای مدیریتی جدید در سوانح رانندگی را از مهمترین محورهای کاهش سوانح و تلفات رانندگی برشمرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: