جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 22 خرداد 1393     
چالوس یک‌طرفه می شود

 فارس: رضا اکبری اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی امروز و فردا، شاهد بارش‌های پراکنده و رگبار در ارتفاعات استان البرز هستیم و به همین دلیل مسافران باید پیش از تردد در این محورها از شرایط جوی اطلاع دقیق داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه در روزهای اخیر شاهد وزش باد شدید و رگبارهای پراکنده در استان البرز بودیم، این شرایط در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز تداوم  داشته و نیاز است که رانندگان و مسافران با احتیاط از محورهای کوهستانی استان به ویژه جاده چالوس تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز تصریح کرد: همچنین از آنجایی که مسافرت‌های برون‌ شهری در روزهای پایانی هفته و ایام تعطیل افزایش می‌یابد، پلیس راه تمهیداتی برای کنترل بار ترافیکی و روان‌سازی تردد خودروها پیش‌بینی کرده است.

اکبری گفت: به همین دلیل در روزهای پایانی این هفته، محدودیت‌های ترافیکی با هدف روان‌سازی ترافیک جاده‌ها و آزادراه‌های استان البرز پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این دستورالعمل از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه این هفته تا ساعت یک بامداد روز شنبه 24 خرداد ماه تردد در جاده چالوس به صورت یک طرفه انجام می‌شود. بنابراین تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج در جاده چالوس یک طرفه است.

رئیس پلیس راه استان البرز بیان داشت: در نتیجه مأموران پلیس راه از حرکت خودروها از کرج به سمت مرزن‌آباد از ساعت 14 روز جمعه 23 خرداد تا ساعت یک بامداد جلوگیری می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مانند هفته‌های گذشته در این مدت تردد انواع تریلر و کامیون و همچنین موتورسکیلت در جاده چالوس ممنوع است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: