جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 مهر 1394     
آخرین اخباروتصاویر ازسریال دخترشهید بابایی

فارس:تهیه کننده و کارگردان این مجموعه می گوید: فیلمبرداری این پروژه 22 شهریور در یکی از روستاهای اطراف شهرستان پاوه در استان کردستان و 30 شهریور در پایگاه یکم شکاری تهران (شهید لشکری) به اتمام رسید.

سلما بابایی افزود: هدفم از ساخت این مجموعه، زنده کردن یاد شهدا، رزمندگان و کسانی است که در جنگ تحمیلی زحمات زیادی را کشیده و با از خود گذشتگی ایثار آفریدند.

او معرفی شهدای کمتر مطرح شده نیروی هوایی به مردم را از دیگر اهداف اصلی ساخت این مجموعه دانست و اظهار داشت: مجموعه هم پرواز شامل پنج بخش30 دقیقه ای از زندگی پنج شهید نیروی هوایی ارتش است که بازسازی بخشی از زندگی این شهداست که به صورت داستانی به تصویر کشیده می شود.

بابایی ادامه داد: تاکنون تدوین 40 درصد کار به اتمام رسیده و الان دو قسمت مجموعه آماده پخش است. در کنار تدوین کار صداگذاری و موسیقی هم در حال انجام است و امیدوارم طبق قولی که به مدیر محترم شبکه یک داده ام تا پایان مهر ماه مجموعه برای پخش تحویل شبکه خواهد شد.

او درباره زمان پخش مجموعه هم پرواز هم گفت: به احتمال زیال همپرواز بعد از عاشورا و عزاداری سرور و سالار شهیدام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به روی آنتن شبکه یک برود.

سلما بابایی درباره اپیزودهای این مجموعه نمایشی گفت: مجموعه داستانی نمایشی هم پرواز دارای پنج اپیزود مجزاست که در قسمت اول با نام آخرین پرواز، زندگی شهید بیژن بیک محمدی که در تبریز به شهادت رسیدرا به تصویر کشیده است. قسمت دوم درباره شهید سرلشکرخلبان حسین دل حامد است با نام شاهین سهند که در بوشهر ساخته شده است. اپیزود سوم هم که درباره جانباز خلبان محمد غلامحسینی است با نام طعمه، این خود یک مینی سریال پنج قسمتی است که در استان کرمانشاه و تهران ساخته شده است. در این اپیزود، اتفاقاتی که برای این خلبان در زمان جنگ رخ داده، بازسازی شده است. سعید زارعی، محمدرضا غیاث آبادی، ابوالفضل همراه، سلمان فرخنده، مهرداد بنکداری، نسا اصلانی، ترانه امینی پور، افشین زعیم، ابراهیم سعداللهی، ماشاا... وروایی، عطاا...یزدان بخش و (با حضور افتخاری) حسن جوهرچی از بازیگران مجموعه داستانی – نمایشی هم پرواز هستند.

عوامل سازنده این مجموعه عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: سلما بابایی، مشاور کارگردان و مجری طرح: ونداد دوشن، مدیرتصویربرداری: جعفر براتی مهر، صدابردار: جعفر علیان، طراح گریم: سید جلال موسوی، دستیار کارگردان: آرش روشن، تدوین: احسان لهراسبی طراح صحنه و لباس: مرجان صفابخش، برنامه ریز و مدیرتولید: محمد شریفی، عکاس: پوپک خواجه امیری، منشی صحنه: افسانه شیخی و مدیر تدارکات: مهدی جلالی.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: