جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 مهر 1394     
خودروهای فاقد برچسب سرویس مدارس جریمه می شوند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،معاون فرهنگی و آموزشی نظارت و مدیریت برسازمان تاکسیرانی ازجریمه رانندگان سرویس مدارسی که تاکنون به دریافت برچسب اقدام نکرده اندآ از 15 مرماه توسط پلیس خبر داد.

حسن اشتری با بیان اینکه 9 هزار برچسب از طریق شرکت های خصوصی شهرتهران برای رانندگان سرویس مدارس تحویل پیمانکاران شد، اظهار کرد: قراراست این تعداد دریافتی برچسب سرویس مدارس با همکاری پلیس و آموزش و پرورش تا پایان امسال به 15 هزار برچسب می رسد.

وی در خصوص رانندگان سرویس که به تازگی درخواست برچسب دارند، افزود: صلاحیت رانندگان خودروهای سرویس مدارس به محض تکمیل مدارک رانندگان، تائید و برچسب خودروی آنها صادر می شود.

معاون فرهنگی و آموزشی نظارت و مدیریت برسازمان تاکسیرانی ادامه داد: آموزش مربوط به موارد ترافیکی و اخلاقی، قوانین راهنمایی و رانندگی در سرویس دهی، معاینه فنی، بیمه سرنشین و شخص ثالث، نقش ساماندهی رانندگان سرویس مدارس را دارد.

اشتری به رانندگان سرویس مدارسی که برچسب دریافت نکرده اند اشاره و خاطرنشان کرد: اگر راننده سرویس مدرسه ای جهت دریافت برچسب اقدامی نکرده است، هرچه زودترمدارک خود را به سازمان تاکسیرانی ارائه کند تا از طریق پیمانکاران جهت صدور برچسب خودرو معرفی شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: