جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 مهر 1394     
مرگ دو کونگ‌فوکار و یک مربی‌ در تصادف

ایسنا: خودروی شخصی پراید حامل کونگ‌فوکاران تیم یاسوج که روز شنبه یازدهم مهر ماه در راه برگشت از ر‌قا‌بت‌های هنرهای فردی قهرمانی کشور از تهران بود در کیلومتر 68 محور یاسوج – اصفهان با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا برخورد می‌کند و طی آن دو نفر از ورزشکاران نوجوان یاسوجی به همراه مربی‌شان در جا کشته می‌شوند و سه نفر دیگر با مصدومیت شدید به بیمارستان منتقل می‌شوند.

مرگ دو کونگ‌فوکار و یک مربی‌ در تصادف +عکس
 
متاسفانه این حادثه دلخراش موجب مرگ "ایمان غلامپور"، مربی 48 ساله تیم کونگ‌فوی یاسوج، به همراه پیمان انصاری و ایمان غضنفری دو ورزشکار نوجوان 13 ساله می‌شود.

رضا آشوغ، حافظ ایروانی و متین کارگر کونگفوکارانی هستند که پس از این تصادف مصدوم شدند. ایروانی 11 ساله و متین کارگر 13 ساله هم‌اکنون وضعیت مناسبی ندارند و هر دو در کما هستند و تنها آشوغ 12 ساله که مدال طلای ر‌قا‌بت‌های کونگ‌فوی قهرمانی کشور را در کارنامه دارد از بیمارستان مرخص شده است.

مرگ دو کونگ‌فوکار و یک مربی‌ در تصادف +عکس
 
ورزشکاران یاسوجی در این سفر با خودروی شخصی به ر‌قا‌بت‌های تهران اعزام شده بودند و تاکنون نیز آنگونه که شایسته است مسئولی پیگیر وضعیت کشته شدگان و مصدومان این حادثه نبوده‌ است. پیش از این معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد قول پیگیری وضعیت مصدومان را داده بود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: