جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 مهر 1394     
امضای تفاهم‌نامه با سازمان مدیریت برای اصلاح نظام اداری و شاخص‌های محیط زیست

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه بزودی تفاهم نامه میان دو سازمان حفاظت محیط زیست و مدیریت و برنامه ریزی کشور به امضاء خواهد رسید، گفت: این تفاهم نامه در خصوص تنظیم برنامه عملیات سه ساله (94-96) اصلاح نظام اداری و شاخص‌های عمومی سازمان حفاظت محیط زیست است.

سید محمد مجابی در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست بااشاره به گزارش های ارائه شده توسط دبیران کمیته های ساختار و فناوری های مدیریتی، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی، سرمایه انسانی، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مدیریت عملکرد، افزود: با توجه به برنامه های عملیاتی پیش بینی شده (94-96) و انسجام و اهمیت سازمانی، این سازمان برای کسب رتبه برتر میان دستگاه های اجرایی کشور تلاش می کند و در همین راستا ارتقا و خدمت رسانی به مردم در اولویت اقدامات و برنامه های سازمانی است.

وی ادامه داد: به طور حتم با برنامه ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های سازمانی در راستای نیل به اهداف مندرج در اسناد بالادستی از جمله سیاست های کلی محیط زیست، سند چشم انداز و برنامه ششم توسعه با حکمرانی مطلوب محیط زیست روبرو خواهیم بود.

وی با اشاره به جهش رتبه ای سازمان حفاظت محیط زیست در بحث سلامت اداری و کسب جایگاه ششم میان دستگاه های اجرایی، افزود: این در حالیست که سال گذشته سازمان حفاظت محیط زیست از رتبه مناسبی در این حوزه برخوردار نبوده است.

مجابی همچنین به کسب رتبه نخست سازمان حفاظت محیط زیست در بحث مدیریت سبز میان دستگاه ها اشاره و ابراز امیدواری کرد: این پیشرفت ها منجر به ارتقاء جایگاه سازمانی محیط زیست شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: