جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 مهر 1394     
جریمه ورود خودروهای شخصی به حریم پایانه های تاکسیرانی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران گفت: خودروهای شخصی که به طور غیرمجاز وارد پایانه های تاکسیرانی شده و اقدام به مسافربری می کنند علاوه بر جریمه شدن یک نمره منفی نیز در گواهینامه دریافت می کنند.

میثم مظفر از اختصاص کد ویژه برای ورود خودروهای شخصی به پایانه های تاکسیرانی در شهر تهران خبر داد و گفت: از ابتدای مهر سال جاری ورود خودروهای شخصی که مجوز ورود به پایانه های تاکسیرانی را ندارند بر اساس قانون متخلف محسوب می شود و برای راننده خاطی 50هزار تومان جریمه اعمال می شود.

وی با بیان اینکه این قانون از ابتدای مهر سال جاری در 40 پایانه تاکسیرانی شهر تهران اجرا می شود، تصریح کرد: این پایانه ها مجهز به دوربین ها و آنتن هایی هستند که به محض ورود پلاک های نامشخص به غیر از تاکسی آنها را ثبت می کند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران در بازدید از پایانه های تاکسیرانی منطقه 3 تهران همچنین گفت: از این طریق علاوه در مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی ،در سیستم پلیس راهور نیز ثبت و جریمه برای راننده اعمال می شود.

مظفر افزود: این در حالی است که این تخلف در گواهی نامه رانندگان متخلف به عنوان نمره منفی نیز درج می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: