جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 مهر 1394     
قانون پیشنهادی FTA برای بهبود وضعیت حمل و نقل

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل فدرال آمریکا (FTA) قانونی پیشنهادی را مطرح کرده که موسسات حمل و نقل عمومی را ملزوم می سازد تا بر دارایی های اصلی خود نظارت و مدیریت داشته باشند و تعمیرات لازم را به موقع انجام دهند.

شناسایی و اولویت بندی نگهداری و تعمیر خودروها و زیرساخت های حمل و نقل عمومی می تواند به کاهش هزینه ها، افزایش ایمنی و عملکرد و کاهش تاخیرات سفر مسافران کمک کند.

آنتونی فاکس، وزیر حمل و نقل ایالات متحده گفت: "حمل و نقل عمومی رو به افزایش است، تجهیزات و زیرساخت های حمل و نقل عمومی در حال قدیمی شدن هستند و مجموعه ای از ملزومات ترانزیتی با بودجه ای محدود موجود هستند. مدیریت بهتر و بهینه تر دارایی های ترانزیتی روشی هوشمندانه برای بهره وری بیش تر از سرمایه گذاری ها و در عین حال اطمینان از ارائه خدمات حمل و نقل ایمن، مطمئن و در دسترس برای مردم آمریکا است."

این قانون پیشنهادی، موسسات حمل و نقل عمومی را ملزوم می سازد یک برنامه مدیریت دارایی ترانزیتی (TAM)تعریف کنند که وضعیت دارایی های اصلی از جمله تجهیزات سیستم، ریل ها، زیرساخت ها و خودروها را مشخص می کند.این قانون پیشنهادی به منظور کاهش فشار بر اپراتورهای کوچک تر، رویکردی دوگانه را برای برنامه TAM تعریف می کند.

سازمان های حمل و نقل کوچک تر که 100 دستگاه یا کم تر خودرو دارند و فاقد خدمات ریلی هستند می توانند در برنامه TAM گروهی شرکت کنند که توسط دولت و یا گیرنده مستقیم بودجه FTA تاسیس می شود.

سیستم TAM به موسسات حمل و نقل کمک می کند با تمرکز جدی بر ایمنی، به تعادلی بهتر و آگاهانه تر بین پروژه های حفظ و توسعه سیستم برسند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: