جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 مهر 1394     
احداث 2پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 4هزار واحد

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 20 در تشریح آخرین وضعیت پروژه تعریض حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از تملک 134پلاک معارض در سال گذشته خبر داد و گفت: با رفع بخشی از معارضان، 3 پروژه از جمله پروژه پیاده راه شرق حرم در دستور کار قرار گرفت.

منصور کتانباف با بیان اینکه طرح تعریض حرم حضرت عبدالعظیم (ع) اواخر سال 92 از سوی کمیسیون ماده 5 تصویب شد، اظهار داشت: پیش از این تاریخ نیز طرح هایی مبنی بر تعریض این منطقه انجام شد و در حال حاضر نیز محلات هاشم آباد، نفرآباد و سرتخت از جمله بخش هایی هستند که در مسیر این ساماندهی قرار دارند.

وی با اشاره به تنگناهای پیش روی این پروژه از جمله مشکلات مالی گفت: با توجه به افزایش ارزش املاک در سنوات گذشته، پیش بینی ها و برآوردهای شرکت مشاور در عمل محقق نشد و به یکباره برنامه دگرگون شد. البته ما جلسات مکرری را به منظور بازنگری در طرح با شرکت مشاور برگزار کردیم و توانستیم تا حدی شرایط را بهبود ببخشیم.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه ما در سال گذشته 134 پلاک معارض را تملک کردیم، افزود: لازم به ذکر است پرداخت های مربوط به 29 پلاک هنوز انجام نشده و امسال این موضوع نیز حل و فصل شود.

کتانباف در ادامه تصریح کرد: با تملک 134 پلاک در سال گذشته اجرای 3 پروژه مهم همچون پیاده راه شرق حرم که در دست تکمیل است، ساماندهی فضای سبز در کنار خیابان سلمان فارسی و دسترسی جنوب حرم به اتوبان شهید آوینی و در اصل بزرگراه امام علی (ع) و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به برنامه های سال جاری برای ادامه پروژه تعریض حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تصریح کرد: در حال حاضر حدود 269 پلاک معارض باید تملک شوند که برای این کار نیاز به تامین منابع مالی داریم. این در حالی است که به دلیل رکود نقدینگی در کشور، عملیات اجرایی از نیمه های سال گذشته و امسال یک مقدار کند پیش می رود.

شهردار منطقه 20 ادامه داد: پیش بینی کردیم تا با تملک بقیه پلاک ها 2 پارکینگ طبقاتی با ظرفیت جمعاً 4 هزار واحد پارکینگ در منطقه احداث شود. ضمن اینکه بخش مربوط به زائرسرا که در حال حاضر در مرحله گودبرداری قرار دارد و توسط یک سرمایه گذار با مشارکت آستان حرم حضرت عبدالعظیم (ع) انجام می شود، با جدیت بیشتری پیگیری می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: