جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 مهر 1394     
منوی بیش از1000رستوران درتلفن

منوی بیش از 1000 رستوران در تلفن هوشمند شما
رپرتاژ آگهی؛ براساس آمار سایت معتبر flurry که مهمترین پلتفرم دنبال کردن اپلیکیشنهای موبایل در دنیا ست افراد به طور متوسط بیش ازسه ساعت از روز را به کار با موبایل اختصاص میدهند و با محاسبه ای ساده به عدد 5 سال از عمر مفید هر شخص میرسیم.

حال آنکه عمده زمان کاربران عادی امروزه به نرم افزارهای شبکه های اجتماعی و بازیها میگذرد در حالیکه به واسط ی نرم افزارهای کاربردی فرصت استفاده تخصصی تر و بهینه تر از گوشی های هوشمند فراهم گشته است.

یکی از پرکاربردترین نرم افزار های کاربردی در سراسر دنیا اپلیکیشن های سفارش غذا هستند که به تازگی در ایران نیز در دسترس می باشد. این اپلیکیشن ها غالبا تنها با جستجوی مکان استقرار کاربر امکان سفارش دهی و پرداخت از تمامی رستوران های نزدیک را فراهم می آورند.

در ایران سایت زودفود که اولین سایت سفارش اینترنتی غذا می باشد، اپلیکیشن موبایل سفارش غذا را منتشر کرده است که در آن امکان سفارش غذا از بیش از 1000 رستوران در تهران، کرج، تبریز، اصفهان، مشهد و اهواز را همراه دارید که بسته به محل سکونت خود می توانید رستوران های نزدیک به خود را پیدا کرده، منوی رستوران ها را مشاهده کنید و غذاهای مورد نظر خودتان را سفارش دهید و در انتها ویژگی منحصر بفرد این نرم افزار آنکه اگر پول نقد همراه نداشته باشید می تونید هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید تا دیگه لازم نباشه در هنگام تحویل غذا هزینه ای بپردازید.

جهت دریافت و نصب این برنامه کافی است همین حالا به آدرس زیر در سایت زودفود مراجعه کنید تا همانطور که گفته شد برای گوشی های اندروید و iOS بتونید این نرم افزار کاربردی و خوشمزه را به راحتی نصب و استفاده نمایید. (http://zoodfood.com/foodorderapp)

پیشنهاد ویژه زودفود برای ثبت اولین سفارش از اپلیکیشن زودفود، 30% تخفیف به صورت اعتبار هدیه از کل مبلغ فاکتور در اولین سفارش از طریق اپلیکیشن با کد app7612فقط تا آخر مهر ماه 94  هدیه ما به شما می باشد.

کافیست به هنگام سفارش پس از وارد کردن اطلاعات  در قسمت کد تخفیف کد فوق را وارد کنید تا تخفیف سفارش به حساب کاربری شما واریز شود.

منوی بیش از 1000 رستوران در تلفن هوشمند شما



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: