جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 مهر 1394     
بررسی طرح کاهش آلودگی هوا در شورای عالی ترافیک کشور

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بهبود قانونمندی در رانندگی گفت: طرح کاهش آلودگی هوا در شورای عالی ترافیک کشور در حال بررسی است.

سرهنگ مراد مرادی، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ  درباره طرح کاهش آلودگی هوا گفت: در حال حاضر این طرح در شورای عالی ترافیک کشور در حال بررسی است و ما منتظر نهایی شدن این طرح هستیم و قطعاً تصمیمات آنها ملاک اقدامات نیروی انتظامی است.

وی افزود: البته راهنمایی و رانندگی نظرات کارشناسی خود را به شورای عالی ترافیک و سازمان‌های مدیریت شهری انتقال داده است.

مرادی در خصوص طرح LEZ یا منطقه کاهش آلودگی گفت: این طرح در راستای بهبود کیفیت هوای شهر صورت می‌گیرد که اکنون در حال برسی است و کمیته کارشناسی نظر نهایی را در خصوص این طرح را اخذ و اعلام می‌کند.

وی با اشاره به شعار امروز هفته نیروی انتظامی با عنوان قانون گرایی، احتیاط اجتماعی و آموزش همگانی گفت: امروز از دستگاه‌ها و نهادهایی که در حوزه مدیریت شهری و انتقال بار و مسافر عمل می‌کنند تقدیر شد.

مرادی گفت : ۷۰۰ راننده سیستم مدیریت شهری را به لحاظ اخلاقی و کیفیت رانندگی مورد ارزیابی قرار دادیم که از این میان ۱۷۰ نفر در سال ۹۳ فاقد هرگونه تخلف و تصادف بودند که با عنوان برترین رانندگان در سیستم مدیریت شهری انتخاب شدند.

وی با اشاره به افزایش شمار رانندگان قانونمند نسبت به سال گذشته، گفت: این افزایش تعداد نشان دهنده قانون‌گرایی و اصلاح رانندگی در مدیریت شهری است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: