جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 مهر 1394     
سر فاصله ورود به ایستگاه از 30 ثانیه تا 2 دقیقه است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران گفت: سر فاصله های ورود اتوبوس به ایستگاه در خطوط بی آر تی متغیر است.

پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوس رانی شهر تهران اظهارکرد: ایمنی ایستگاه های بی آر تی از اولویت برنامه های اتوبوس رانی است  و به همین  منظور مقرر است ایستگاه های خط 7 بی آر تی در مسیر میدان تجریش – میدان راه آهن ایزوله شوند .

وی افزود: در این راستا تاکنون 3 ایستگاه پل همت، آبشار و ایستگاه خبرنگاران ایمن سازی انجام شده و حتی در های شیشه ای در این ایستگاه ها نصب شده و به زودی این  اقدام در  سایر ایستگاه ها  نیز انجام می شود.

سنندجی ادامه داد: این درهای شیشه ای توسط سنسور همزمان با باز و بسته شدن درهای اتوبوس عمل خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران افزود: از مسافران تقاضا داریم  تحت هیچ شرایطی وجه نقد به رانندگان اتوبوس های خطوط بی آر تی پرداخت نکنند و در ایستگاه‌ها توسط کارت بلیت کرایه خود را  به صورت نقدی پرداخت کنند؛ ضمن آن که شهروندان در صورتی که هرگونه شکایتی از رانندگان اتوبوس ها دارند می توانند از طریق سامانه 1888 اعلام کنند تا به شکایت آنان رسیدگی شود.

سنندجی با اشاره  به اینکه همه 250 خطوط اتوبوسرانی در شهر تهران دارای زمان بندی هستند ،بیان کرد: سر فاصله ورود اتوبوس ها به ایستگاه در خطوط بی آر تی هر 30 ثانیه  تا 2 دقیقه است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: