جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 خرداد 1393     
مدیریت بزرگراه های انگلستان در شرایط جوی نا مساعد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز ، در سال های اخیر،انگلستان شاهد افزایش مقدار بارندگی ناشی از طوفان بوده است که این  مسئله منجر به ایجاد سیل هم در مقیاس کوچک محلی و گذرا و هم در مقیاس وسیع و فراگیر و طولانی می شود.

فقدان پیش بینی این دسته از اتفاقات  اثر آنها را دوچندان  می کند. به علاوه اخیرا انگلستان افزایش فزاینده ای در دوره های زمستانی سخت ،مثل بارش سنگین و غیر عادی برف داشته که این امر موجب اختلالات گسترده در شبکه حمل و نقل انگلستان شده است. در چرخه تقاضا به شناسایی نقاط بهبود نیاز است و این امر اثر مشخص و واضحی بر تجارت و زندگی عمومی در اجتماع دارد.

به طور کلی انگلستان دمای بالایی دارد، اگرچه در حال حاضر این کشور دوره های گرمای طولانی و خشک و اغلب بارش های سنگین و سرمای سخت در زمستان را تجربه می کند.

غیر قابل پیش بینی بودن این دست از اتفاقات ،برنامه ریزی ،آمادگی و مخصوصا تصمیم گیری در مورد به کار گیری منابع را پیچیده می کند.

هدف این بخش از وبسایتICE  کنار هم آوردن تحقیقات رایج و راهنمایی های صنعتی برای یاری دادن به مهندسی شهری و بزرگراهی به منظور اتخاذ تصمیمات آگاهی دهنده مربوط به طراحی شهری و کمک به آنها در تصمیم گیری موثر برای حفظ نظام و بودجه است.

این موارد به شرح زیر هستند:

توانایی در پیش بینی حوادث

توانایی در واکنش به حوادث

طراحی و حفظ پایداری

مدیریت ترافیک و بازیابی شبکه

حرکت های پارلمانی "مدیریت ترافیک و بزرگراه

ذخایر نمک و استراتژی های  ترمیم

ارتباطات و انتظارات عمومی

مشارکت و مسئولیت عمومی

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: