جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 مهر 1394     
۸۵ درصد پول‌ فیفارا دریافت کرده‌ایم

مهر: علی کفاشیان ظهر امروز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال کردستان حضور یافت و در حاشیه برگزاری این مجمع به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص اعتراض های صورت گرفته به داوری ها در رقابت های این فصل لیگ برتر فوتبال گفت: هر چند که قبول داریم در بعضی از بازی ها ما مشکلات داوری داشتیم ولی متاسفانه بعضی وقت ها نوع برخورد و اظهار نظر مربیان و مدیران باشگاه ها نیز صحت ندارد.

وی با اشاره به هجمه به سمت داوری رقابت های لیگ برتر در فصل جاری، گفت: در بعضی از شرایط نیز تماشاگران به داوران توهین می کنند که باید با این قضیه نیز برخورد شود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور ادامه داد: قبل از آغاز رقابت ها کلاس های آموزشی برای داوران صورت گرفته و در همین راستا نیز ما با کمیته داوران و خود داوران نشست های را برگزار خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا از میزان اشتباهات کاسته شود.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر در خصوص وضعیت پول های داده شده از سوی فیفا به فدراسیون عنوان کرد: در واقع فیفا به دلیل حضور تیم ملی در جام جهانی باید رقمی را به ما پرداخت می کرد که خوشبختانه ۸۵ درصد این رقم را دریافت کرده ایم.

وی بدون اشاره به میزان این رقم دریافتی از سوی فیفا، افزود: با پیگیری های صورت گرفته از طریق وزارت امور خارجه و سفارت خانه کشورمان ۸۵ درصد این پول ها به فدراسیون پرداخت شده و بقیه نیز در حال پیگیری است.

کفاشیان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر در خصوص مخالف باشگاه الهلال عربستان برای قضاوت بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از سوی علیرضا فغانی، افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا معمولا به این بحث ها توجه نمی کند و بر این اساس این یک فرصت برای دفاع از اعتبار داوری کشور است و فدراسیون خوشحال است که قضاوت این بازی مهم بر عهده داوری از کشورمان است.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در همین راستا و به دنبال این موفقیت ها باید در حوزه تربیت مربی برای فوتبال بانوان نیز برنامه های بهتری را در فدراسیون اجرایی کنیم و این مهم باید از سوی استانهای مختلف کشور نیز دنبال شود.

وی به موفقیت های بانوان در رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: این موفقیت باعث شد تا نگاه به ورزش بانوان تغییر کند و به همین دلیل باید برنامه ریزی بهتری در این بخش صورت گیرد.

کفاشیان همچنین در پاسخ به سوال دیگری در خصوص  برنامه های فدراسیون فوتبال برای حمایت از این رشته ورزشی در استان کردستان، اظهار داشت: خوشبختانه به دلیل اقدامات صورت گرفته در گذشته امروز فوتبال کردستان وضعیت بهتری دارد و به همین دلیل ما نیز به اندازه توان از فوتبال استان حمایت می کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز جایگاه فوتبال کردستان در مقایسه با چهار سال گذشته با ارتقاء قابل قبولی مواجه بوده است، بیان کرد: در همین راستا تلاش می شود که زمینه برای ادامه این مسیر رو به رشد در رشته ورزشی فوتبال در استان کردستان فراهم شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به استعدادهای بالای فوتبال در استان کردستان گفت: انتظار می رود که با برگزاری انتخابات در یک مجمع سالم و رقابتی شاهد رشد و ارتقاء جایگاه فوتبال استان کردستان باشیم و به همین دلیل باید از تمامی ظرفیت های در اختیار بهره برداری شود.

در جریان برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان کردستان رضا رحمانی با کسب ۲۲ رای به عنوان رئیس هیات فوتبال استان انتخاب شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: