جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 مهر 1394     
پنج هزار نفر در تهران متقاضی موتورسیکلت برقی هستند

اولین سری از موتورسیکلت ها پلاک شدند

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرادی نیوز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه پنج هزار نفر در تهران متقاضی موتورسیکلت برقی هستند، اعلام کرد: استفاده از موتورسیکلت های  کاربراتوری در تمام دنیا منسوخ شده ولی ایرانی ها هنوز تنها تولید کننده و وارد کننده این وسایل هستند در حالی که عملا فرایند تولید موتورسیکلت های کاربراتوری غیر فنی و آسیب زا است.

سید جعفر تشکری هاشمی در خصوص اینکه آیا سازوکاری برای تغییر این شرایط پیش بینی شده، با ابراز خرسندی از اینکه اولین سری از موتور سیکلت های برقی پلاک شدند، در این باره اظهار کرد: حدود 10 هزار موتور سیکلت توانسته اند مجوز استاندارد، محیط زیست و پلیس راهنمایی و رانندگی را دریافت کنند که این نمونه ها وارد کشور شده اند و باید شرکت ها هر چه سریع تر بازاریابی را انجام دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: در حال حاضر بیش از پنج هزار تقاضای خرید موتور برقی را ثبت کرده ایم اما سازندگان و واردکنند گان به تازگی موفق به پشت سر گذاشتن مراحل قانونی تولید و واردات شده اند.

تشکری هاشمی تاکید کرد: خریداران موتور سیکلت های برقی از تسهیلات وام ارزان قیمت برخوردارند و اگر وام نخواستند، مابه التفاوت را در قالب کمک بلاعوض به خریداران پرداخت می کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره قیمت گذاری این موتور سیکلت های برقی گفت: رده قیمت موتور سیکلت ها متفاوت است به طوری که موتوری ممکن است 500 وات باشد و کوچک و سبک با باطری لید اسید باشد که دو نیم میلیون تومان قیمت گذاری شده باشد و ممکن است فردی متقاضی خرید نمونه های دیگر باشد که طبعتا با داشتن ویژگی های بیشتر، قیمت بالاتری هم دارد.

وی تصریح کرد: قیمت پایه موتورسیکلت برقی، حداقل بین دو و نیم تا حدود 12 میلیون تومان، بسته به قیمت موتور و ویژگی هایی که دارد، متنوع و البته در نوسان است، بنابراین موتورهای برقی ارزان قیمت هم می تواند در اختیار مردم قرار بگیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: