جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 مهر 1394     
تجلیل از سفیران حوزه ترافیک

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون آموزشی و فرهنگ ترافیک تهران بزرگ گفت: به مناسبت هفته ناجا از 170 رانندگان نمونه حمل بار و مسافربر تجلیل به عمل آمد.

سرهنگ مراد مرادی معاون آموزشی و فرهنگ ترافیک تهران بزرگ در حاشیه همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی در جمع خبرنگاران گفت: امروز به مناسبت هفته ناجا دومین روز از این هفته به نام قانون‌گرایی و انضباط اجتماعی نام‌گذاری شده است که در همین راستا از ۱۰ دستگاه، ارگان و نهادهای دولتی و اتحادیه دعوت به عمل آمد تا در این همایش حضور داشته باشند ضمن آنکه این نهاد‌ها و دسته‌ها ۷۰۰ راننده نمونه که رفتارهای صحیح داشته‌اند به مجموعه پلیس معرفی کردند.

وی در ادامه افزود: پس از تشکیل کارگروه از طریق استعلام از مرکز اجراییات سوابق رانندگی که به این کمیته معرفی شدند، بررسی و نهایتاً ۱۷۰ راننده که در سال ۹۳ هیچ گونه تصادف و تخلفی نداشته‌اند به این همایش راه پیدا کردند که از این رانندگان به عنوان سفیر در حوزه ترافیک یاد شده و این سفیران نماد و الگو ترافیک شهری شدند.

این مقام مسئول پلیس عنوان کرد: بنابر آمار نسبت به سال گذشته قانون‌گرایی و اصلاح رفتارهای صحیح رو به افزایش است.

معاون آموزشی و فرهنگ ترافیک تهران بزرگ خاطرنشان کرد: طرح کاهش در شورای عالی ترافیک در حال کار‌شناسی است و پس از نهایی شدن به مرحله اجرا درمی‌آید، ضمن آنکه طرح زوج و فرد فعلاً برقرار است و طرح کاهش پس از تصمیم‌گیری‌های شورای عالی ترافیک و کمیته به مرحله اجرا در خواهد آمد. هدف از اجرای طرح کاهش بهبود کیفیت هوای شهر تهران است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: