جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 مهر 1394     
ساعت فعاليت نيمه شمالی خط ۳ افزايش می‌يابد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران از افزايش ساعت فعاليت در ايستگاه های تازه افتتاح شده خط سه مترو تهران از روز دوشنبه خبر داد.

محسن نايبي درخصوص افزايش سطح خدمات در نيمه شمالي خط سه مترو تهران اظهار داشت: شركت بهره برداري مترو تهران سطح ارائه خدمات در نيمه شمالي خط سه را افزايش مي دهد و از روز دوشنبه ۱۳ مهر ماه ساعت فعاليت اين بخش از ۷ صبح تا ۷ شب خواهد بود.

وي با اشاره به اينكه پس از افتتاح ايستگاه هاي قائم(عجل الله تعالي فرجه الشريف)، نوبنیاد، شهید زین الدین وايستگاه تقاطعي شهید بهشتی در خط۳، حركت قطارها از ساعات ۱۰ تا ۱۵ و با فاصله گذر هر ۳۰ دقيقه آغاز شد تصريح كرد: پس از طي دوران راه اندازي، اقدامات لازم براي افزايش سطح سرويس دهي در اين ايستگاه ها انجام شد و هفته گذشته ساعت فعاليت اين بخش ۳ ساعت افزايش يافت و هم اكنون هم آمادگي لازم براي افزايش بيشتر سرويس دهي در اين بخش ايجاد شده است.

وي با اشاره به اينكه خط سه مترو یکی از افتخارات فنی و مهندسی کشور است تصريح كرد: با استفاده از اين خط زمان سفر از بزرگراه آزادگان در جنوب غرب تهران تا ايستگاه قائم در شمال شرق تهران به نصف میزان موجود کاهش پیدا می‌کند.

نايبي با بيان اينكه اين خط طولانی ظرفیت جابه جایی مسافر در ناوگان متروی تهران را تا یک میلیون نفر افزایش مي دهد افزود: در صورت تامين واگن و ساير تجهيزات مورد نياز فاصله گذر قطارها در اين خط كاهش مي يابد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: