جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 مهر 1394     
شرایط برای احداث ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) فراهم شد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، پیشرفت عملیات احداث رمپ شمال به شرق در تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با خیابان امام خمینی(ره) به مرز 85 درصد رسید.

مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: رمپ شمال به شرق تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با خیابان امام خمینی(ره) عملیات سازه ای را پشت سر گذاشته و در مرحله اجرای اقدامات تکمیلی از قبیل جدول کاری و نصب هندریل ها است. این رمپ ظرف ماه های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته قاسم مالدار، احداث رمپ شمال به شرق در تقاطع بزرگراه یادگارامام(ره) با خیابان امام خمینی(ره)، راهکاری برای تخلیه هرچه سریعتر ترافیک از تراز منهای یک بخش طبقاتی بزرگراه یادگار امام(ره) است تا به این ترتیب شرایط احداث ادامه مسیر بزرگراه یادگار امام(ره) در تراز منهای یک فراهم شود؛ این پروژه 5/1 کیلومتری از میدان جی آغاز شده و پس از عبور از میان بخشی از اراضی پادگان جی، به میدان فتح می رسد.

گفتنی است طی هفته های اخیر بخش قابل توجهی از پوسته اجرایی پروژه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) واقع در پادگان جی تحویل شهرداری تهران شده است. این در حالی است که قسمتی از فعالیت های اجرایی به منظور احداث پل های تقاطع این بزرگراه با میدان فتح نیز انجام شده و علاوه بر اتمام عملیات سازه ای پل دسترسی شمال به شرق و پل دوربرگردان غرب به غرب این تقاطع، بخشی از اقدامات لازم برای اجرای پل دسترسی غرب به شمال اجرا شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: