جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 مهر 1394     
خاطره متفاوت اکبر عبدی از حج

باشگاه خبرنگاران: اکبری عبدی در ویژه برنامه‌ی زنده‌ای که به مناسبت عید غدیر خم پنجشنبه شب (9 مهرماه) از شبکه سه پخش شد، با بیان خاطره‌ای از سفرش به حج گفت: هنگامی که ایرانی‌ها به عربستان سفر می‌کنند رفتار عرب‌ها با آنان بسیار بد است و با باطوم مردم را هدایت می‌کنند؛ اگرچه خودشان معتقدند برای نظم این کار را انجام می‌دهند اما رفتارشان توهین‌آمیز است.
 
او ادامه داد: زمانی که با خانواده‌ام به حج رفته بودیم از کنار یک مغازه فروش لوازم الکترونیک عبور می‌کردیم که برنامه «راز بقا» از یکی از تلویزیون‌های مغازه پخش می‌شد. من و دخترم المیرا با لباس احرام روی زمین نشستیم و برنامه را تماشا کردیم که مسئول کاروان آمد و گفت، شما کجا هستید؟ همه دنبال‌تان می‌گردند.
 
این بازیگر اضافه کرد: من و دخترم بلند شدیم برویم که صاحب مغازه به همراه پسرش بیرون آمد و از مسئول کاروان پرسید، آیا این خانم دختر آقا هست؟ مسئول کاروان هم پاسخ داد، این آقا اکبر عبدی یکی از کمدین‌های خوب ایران است و این خانم هم دخترش است. صاحب مغازه که یک مرد عرب بود گفت، حاضرم هم وزن خود آقا و دخترش طلا دهم به شرط آنکه دخترش را به پسر من بدهد. من هم به مرد عرب گفتم منم حاضرم هم وزن خودش و پسرش (...) !!
 
عبدی بعد از بیان این خاطره روی آنتن زنده و به کار بردن عبارتی که در این خبر از آوردن آن معذوریم، افزود: احتمالا شبکه سه همزمان با تعریف قسمت آخر خاطره‌ی من سوت پخش می‌کند.
 
خاطره این بازیگر با تشویق و خنده حاضران این برنامه که به صورت زنده از برج میلاد روی آنتن می‌رفت، همراه شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: