جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 مهر 1394     
منطقه 2 تهران، پیشتاز حامیان کمپین آسمان آبی- زمین پاک

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه دو تهران گفت: با اقدامات گسترده ای که برای اجرای هرچه بهتر برنامه های کمپین آسمان آبی و زمین پاک انجام شده، منطقه دو تهران پیشتاز حامیان کمپین آسمان آبی زمین پاک شده است.

"عزیز اله نظری" با اعلام این مطلب اظهارداشت: بنابرتدابیر شهردار محترم تهران مبنی بر"ارتقای فرهنگ نظافت و بهداشت اجتماعی با تاکید بر کاهش تولید و تفکیک زباله از مبدأ" و ارتقای فرهنگ شهروندان به منظور کاهش ترافیک با محوریت آلودگی هوا" جلسات هم اندیشی در سطح محلات، برگزاری 167 کارگاه آموزشی ویژه 5600 تاکسیران،4 کارگاه آموزشی ویژه 400 اتوبوسران،2 کارگاه آموزشی ویژه 190 راننده منطقه،10 کارگاه آموزشی ویژه کارکنان نواحی 9 گانه و ساختمان اصلی شهرداری منطقه دنبال شده است.

وی ادامه داد: در این راستا علاوه بر توزیع بسته ای آموزشی بین شهروندان ،پاکسازی بوستان ها و معابر پرتردد منطقه ،توزیع گل و ماسک به رانندگان و آشناسازی رانندگان آژانس های مسافربری درون شهری،ایجاد پارک ترافیک در بوستان هاو... صورت پذیرفت.

شهردار منطقه دو تهران، به نتیجه رسیدن مطلوب کمپین آسمان آبی زمین پاک را از جمله اهداف و سیاست های اصولی در این منطقه بر شمرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: