جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 مهر 1394     
جنگ رسانه‎ای درخشان و برانکو

به گزارش خبرآنلاین؛ یک طرف حمید درخشان سرمربی سابق پرسپولیس و طرف دیگر برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی قرمزها. جنگ را هم برانکو شروع کرد. او در تازه ترین گفت و گوی خود به خبرگزاری فارس حرف هایی زد که جنجال زیادی به راه انداخت. برانکو که اعتقاد داشت هنوز هوادران از تیمش حمایت می کند، در توضیح این اتفاق به بازی های فصل قبل اشاره کرد و گفت: «تیمم دیگر بزدل نیست.» برانکو با همین جمله تیم درخشان را نشانه رفت.

او ادامه داد: «بازی‌های پرسپولیس در فصل گذشته را ندیدم اما شنیدم که سال گذشته پرسپولیس در بازی با فولاد، سپاهان و ذوب‌آهن از نیمه زمین این طرف‌تر نمی‌آمد و در بازی‌های خانگی هم خیلی سخت و بدون استحقاق برنده می‌شد. سال گذشته در بازی با ذوب‌آهن، سپاهان و فولاد، پرسپولیس از وسط زمین جلوتر نرفته بود. الان ما دو گل زدیم و 5 موقعیت گل داشتیم.»

این حرف های جنجالی برانکو، حمید درخشان و تیمش را نشانه رفت. البته پرسپولیس فصل گذشته در بازی های لیگ برتر طراوت چندانی نداشت و معمولا در موقعیت سازی ناکام بود. برانکو هم با استناد به همین مسئله، آن حرف ها را به زبان آورد تا حمید درخشان در مقام پاسخگویی برآید. سرمربی سابق قرمزها به انتقاد تند از مربی کروات می گوید: «من نمی دانم برانکو به چه چیزی استناد می کند. ایشان زیاد در جریان نبوده که اولا ما سال قبل چه مشکلاتی داشتیم. فکر می کنید بازیکن وقتی پول نگیرد، وقتی مدیر بالا سرش نداشته باشد، انگیزه ای دارد؟ سال قبل تیم ما هزار و یک مشکل داشت. وقتی شما مشکلات داخل تیم را درست نکنید، چطور توقع دارید که نتیجه بگیرد.»

درخشان مکثی می کند و ادامه می دهد: «این یک مورد، مورد دیگر هم اطلاعات غلطی است که به برانکو داده اند. تیم من هم خوب بازی می کرد و هم موقعیت داشت. کی به ایشان گفته تیم ما از نیمه جلوتر نیم رفت؟ این رفتار درست نیست که برای بالا بردن خودشان و توجیه نتایج شان، این حرف ها را بزنند. مگر شما بهترین نیستید؟ پس چرا پرسپولیس الان اینجای جدول است؟ مردم که بی سواد نیستند. علت این رفتارها و حرف ها را می فهمند.»

درخشان معتقد است این رفتار برانکو بی انصافی است اما خیلی از کارشناس های فوتبال همواره گفته اند قیاس نتایج تیم ها با توجه به شرایط متفاوتی که دارند، کار درستی نیست. به عنوان مثل یکی از قیاس هایی که در فوتبال ایران جنجال آفرید، قیاس نتایج تیم کروش در جام جهانی برزیل با تیم برانکو در جام 2006 بود که باعث شد حتی دعوای بزرگی بین سرمربی تیم ملی و اسدی دبیر کل فدراسیون به وجود بیاید.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: