جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 مهر 1394     
نرخ اجاره بهای آپارتمان

تعدادفایل‌های نوساز در بازار اجاره نسبت به ماه‌های گذشته افزایش یافته است. برخی از سازندگانی که از فروش مناسب آپارتمان‌هایشان ناامید شده‌اند برای آنکه از فرصت‌های پایانی بازار اجاره استفاده کنند به جای فروش آپارتمان‌هایشان به قیمت پایین‌تر از قیمت زمان ساخت، برخی از واحدهایشان را به صورت رهن کامل واگذار می‌کنند تا کمبود نقدینگی شان نیز تا حدودی جبران شود.

صالحی یکی از فعالان بازارمسکن در جنوب پایتخت درباره وضعیت کنونی ملک می‌گوید: قیمت مسکن درماه‌های اخیر نه افزایش داشته است و نه کاهش و فروشندگان نرخ‌های خود را با وجود آنکه خریدار چندانی ندارد ثابت نگاه داشته‌اند.

وی ادامه می‌دهد: بازار برای سازندگان هنوز از رکود خارج نشده است و نمی‌توانند املاکشان را به قیمت تمام شده به فروش برسانند. به همین دلیل اگر سازندگان پول لازم نباشند خانه را صفروکلید نخورده حفظ می‌کنند و در صورتی که نیاز مالی داشته باشند ترجیح می‌دهند با اجاره و رهن کمبود نقدینگی خود را جبران کنند.

به گفته این فعال بازار، برخی از انبوه‌سازان حتی چند آپارتمان را قربانی کرده و زیر قیمت میانگین منطقه به فروش می‌رسانند . اما برای فروش سایر آپارتمان‌ها صبوری می‌کنند.

صالحی معتقد است تقاضاهای انباشته شده در بازار مسکن به زودی وارد بازار شده و رونق مورد انتظار فروشندگان و سازندگان تا اواخر سال محقق می‌شود.
نرخ اجاره بهای آپارتمان




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: