جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 مهر 1394     
نگاه سنتی به صنایع فضایی را تغییرمی‌دهیم

ایسنا: دکتر محسن بهرامی در آخرین روز شانزدهمین نمایشگاه تلکام ٢٠١۵ بر استفاده بهینه از فناوری‌های فضایی و سرمایه‌گذاری در این خصوص تاکید و اظهار کرد: کاربرد فناوری‌های فضایی در شئون مختلف زندگی حائز اهمیت است.

وی در مورد اهمیت نمایشگاه تلکام و حضور سازمان فضایی برای اولین بار در این نمایشگاه گفت: چنین محافل تخصصی فرصت مناسبی است تا دست اندرکاران حوزه ICT و فضایی کشور توانمندی‌ها و نیازمندی‌های خود را ارائه دهند.

بهرامی برهم افزایی سازمانی تاکید کرد و گفت: افراد و شرکتهایی که در شرایط عادی به سختی می‌توانند باهم ملاقات کنند، در این نمایشگاه به تبادل تجربیات خود می‌پردازند.

وی تصریح کرد: ارائه سخنرانی‌های علمی و تخصصی در این نمایشگاه بسیار راهگشا است و بیان اطلاعات علمی از ارائه اطلاعات سطحی و گذرا می‌کاهد.

بهرامی حضور پرشور جوانان فعال در حوزه ICT را بسیار با اهمیت خواند و ادامه داد: حضور شرکت‌های جوان امیدبخش است و چشم انداز مثبتی را برای ارائه خدمات هرچه بهتر و کاربردی‌تر فراهم می‌کند.

وی حمایت خاص وزیر ارتباطات در حوزه فضا را بسیار مثبت ارزیابی و تصریح کرد: با توجه به حمایت‌های دکتر واعظی درصدد تقویت ارتباطات بین‌المللی در حوزه فضا و توسعه فناوری‌های بومی هستیم.

بر اساس این گزارش، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام 2015) از چهارم تا هفتم مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: