جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 مهر 1394     
نواختن زنگ عاطفه‌ها فردا در مدارس کشور

مهر: مصطفی خاکسار قهررودی در ارتباط با برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها در مدارس سراسر کشور گفت: با هماهنگی که با وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است، فردا مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با رویکرد ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در۴۰ هزار پایگاه مدارس و مراکز آموزشی سراسر کشور برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این مراسم به طور نمادین در دبستان دخترانه شاهد حضرت زینب (س) واقع در شهرک آپادانا منطقه پنج با حضور مسئولان کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

خاکسار با بیان اینکه کمک‌های جمع‌ آوری‌شده در مدارس توسط مدیران و انجمن اولیا و مربیان در همان مدرسه توزیع خواهد شد، گفت: در صورتی که مدرسه‌ای دانش‌آموز نیازمند کمتر داشته باشد، این کمک‌ها در سایر مدارس موردنیاز توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: امسال جشن عاطفه ها در دو بخش مردمی در روزهای ۲۶و ۲۷ شهریورماه جاری با هفت هزار پایگاه برگزار شد و بخش دوم نیز فردا با حضور دانش آموزان و اولیای آنان برگزار می‌شود.

شایسته ذکر است، جشن عاطفه ها هرساله همزمان با بازگشايي مدارس، به منظور جمع‌آوري كمك ها و هداياي ‌مردمي جهت ياري رساندن به دانش‌آموزان نيازمند و محروم توسط كميته امداد در سراسر كشور اجرا مي شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: