جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 21 خرداد 1393     
پیشرفت عملیات اجرایی احداث تونل شهید حکیم از مرز 65 درصد فراتر رفت

به گزارش شهرداری نیوز،پیشرفت عملیات اجرایی احداث تونل شهید حکیم به عنوان پنجمین تونل ترافیکی شهر تهران از مرز 65 درصد فراتر رفت. 

جانشین مجری طرح های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: پیشرفت عملیات اجرایی تونل شهید حکیم همچنان 2 ماه از برنامه زمان بندی جلوتر است. 

مهندس سید مهدی پورهاشمی با اعلام اتمام عملیات حفاری این معبر زیرزمینی در اردیبهشت ماه سال جاری، از آغاز عملیات لاینینگ نهایی از هر 4 دهانه تونل خبر داد و گفت: تاکنون 11 پارت از دیواره و سقف بخش های مختلف تونل شهید حکیم تحت عملیات لاینینگ نهایی قرار گرفته است. 

وی در تشریح پیشرفت عملیات اجرایی در سایر جبهه های کاری این پروژه، از آب بندی 1100 متر از طول تونل های شمالی و جنوبی خبر داد و گفت: در مجموع دو تونل، 65 پارت عملیات بتن ریزی سازه ای کف نیز انجام شده است. 

گفتنی است تونل شهید حکیم بدون احتساب رمپ های ورودی و خروجی، معبری 2049 متری است که 1023 متر از این رقم مربوط به تونل شمالی و 1026 متر آن مربوط به تونل جنوبی است. طول این پروژه با احتساب تونل های ارتباطی و رمپ های ورودی و خروجی به 3016 متر می رسد. تونل شهید حکیم همانند تونل های نیایش و امیرکبیر به صورت آب بند کامل و هوشمند احداث می شود و دارای 4 دسترسی اضطراری خواهد بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: