جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 مهر 1394     
افزایش 30 درصدی مراجعات سرویس مدارس به مراکز معاینه فنی

به گزارش گروه حمل و نقل پاک شهرداری نیوز،مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی از افزایش 30 درصدی مراجعات سرویس مدارس خبر داد و تصریح کرد: به رانندگان سایر تاکسی های سرویس توصیه می شود تا هر چه زودتر برای اخذ معاینه فنی به مراکز ستاد معاینه فنی مراجعه کنند.

ولی الله آذروش در خصوص روند انجام معاینه فنی سرویس مدارس اظهار کرد: در مراکز معاینه فنی، خودروهای سرویس مدارس به صورت ویژه مورد ارزیابی و کنترل قرار می‌گیرد و موارد مربوط به ایمنی خودرو به صورت سخت‌گیرانه‌تری در مقایسه با خودروهای شخصی بازرسی و کنترل می‌شود.

وی با بیان اینکه خانواده ها برای حفظ سلامت فرزندانشان باید حساسیت بیشتری داشته باشند، تاکید کرد: خانواده‌ها حتما به داشتن معاینه فنی سرویس مدرسه را توجه داشته باشند و حتما از خودروهای مجاز سرویس مدارس که دارای گواهی معاینه فنی هستند، استفاده کنند.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی در ادامه به تعداد مراجعات رانندگان خودروها از اوایل سال جاری تاکنون اشاره و خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 180 هزار خودرو موفق به اخذ برچسب معاینه فنی شدند. به رانندگان توصیه می شود، جهت سطح ایمنی و کاهش آلودگی هوا برای معاینه فنی خودروی خود به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

آذروش افزود: ورود 70 درصد ظرفیت مراکز معاینه فنی خالی است و با 30 درصد ظرفیت درحال فعالیت هستیم.

وی در ادامه با اشاره به طرح کاهش آلودگی هوا که به زودی در شهر تهران اجرا یی می شود، تصریح کرد: جزيیات این طرح هم در شورای عالی ترافیک تصویب شده است که دریافت گواهی معاینه فنی برای تمامی موتورسیکلت ها و وسایل نقلیه سبک و سنگین با هرنوع کاربری از مصوبات این طرح شامل می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: