جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 مهر 1394     
کاهش ده درصدی جان باختگان صحنه تصادفات در شهریور

نشست خبری سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئیس پلیس راهور ناجا از کاهش ده درصدی میزان تلفات رانندگی در صحنه در شهریورماه امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

سردار تقی مهری در حاشیه امضاء تفاهم نامه همکاری پلیس راهور با دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در جمع خبرنگاران گفت: بر طبق آماری که از سوی پزشکی قانونی اعلام شده، خوشبختانه امسال شاهد کاهش ده درصدی میزان تلفات در صحنه تصادفات بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه امروز اولین کاروان جان باختگان حادثه منا به کشور بازمی گردند، افزود: برابر تصمیمات اتخاذ شده و ابلاغ آن به تمامی روسای پلیس راهنمایی و رانندگی سراسر کشور، تمهیدات ایمنی و راهنمایی و رانندگی لازم برای تشییع و بدرقه پیکر پاک این حاجیان در نظر گرفته شده است.

مهری با اعلام اینکه اولین پرواز حامل اجساد کشته شدگان حادثه منا در فرودگاه مهرآباد به زمین خواهد نشست، افزود: برابر پیش بینی های انجام شده لیست اسامی اجساد از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شده و سعی کردیم خانواده های قربانیان را در جریان ماجرا قرار داده و با بستن برخی از ورودی ها نسبت به تشییع اجساد اقدام کنیم.

مهری با اعلام اینکه محدودیت های ترافیکی در زمان ورود حجاج از طریق رسانه ها و هر دو ساعت یک بار به اطلاع شهروندان خواهد رسید، افزود: از شهروندان درخواست می کنیم برای کاهش میزان ترافیک های احتمالی، به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گوش فرا داده و از سرعت غیر مجاز، سبقت غیرمجاز و پارک دوبل به ویژه در معابر پرتردد جداً خودداری کنند.

مهری درباره ایجاد مدیریت یکپارچه جاده ای برای کاهش میزان تلفات و خسارات راهنمایی و رانندگی نیز گفت: علاوه بر نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی، آتش نشانی و هلال احمر نیز به عنوان نیروهای پای کار در زمان بروز حوادث در صحنه حضور دارند، اگر یک مدیریت یکپارچه برای کنترل تجهیزات انجام شود، قطعاً شاهد کاهش میزان تلفات و افزایش میزان امدادرسانی در زمان وقوع حوادث خواهیم بود.

مهری با اعلام اینکه پلیس راهور با جدیت ایجاد مدیریت یکپارچه در زمان بروز حوادث را دنبال می کند، افزود: با توجه به تمهیداتی که طی سالهای گذشته در مجموعه پلیس راهور انجام شده است، خوشبختانه امسال شاهد کاهش ده درصدی میزان تلفات بودیم. امیدواریم با افزایش برنامه ها و اعمال قوانین صحیح و درست، این آمار باز هم کاهش پیدا کند و شاهد از دست دادن جان شهروندان عزیز در تلفات جاده ای نباشیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: