جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 مهر 1394     
افزایش 6 درصدی تفکیک پسماند در مبدا طی 5 ماهه نخست سال

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، با بیان اینکه تفکیک پسماند در مبدا طی 5 ماهه نخست سال جاری 6 درصد افزایش یافته، گفت: اجرای بهینه تفکیک پسماندهای خشک در مبدا، یکی از عوامل مهم در ارتقاء سلامت شهروندی و حفظ محیط زیست شهری است و در این میان نقش مشارکت و همکاری مستمر شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است.

حسین جعفری ضمن ابراز خشنودی از بازخورد مطلوب فعالیت های سازمان در افزایش روند تفکیک پسماند در مبدا افزود: در 5 ماهه نخست سال جاری تفکیک پسماند در مبدا از 7.3 درصد در فروردین ماه به 13.2 درصد در مرداد ماه رسیده است.

وی بیان کرد: کارشناسان سازمان با همکاری ادارات مدیریت پسماند مناطق 22 گانه ضمن اطلاع رسانی در زمینه آدرس غرفه های بازیافت و روز جمع آوری پسماند خشک از محلات؛ بیش از 10 سال است که از طرق مختلف از قبیل تبلیغات محیطی، نصب بنرهای آموزشی و پوستر در محلات، طراحی و تهیه بروشور آموزشی وهمچنین توزیع مخازن مخصوص پسماند خشک، شهروندان را به تفکیک پسماند در مبدا دعوت می کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: اجرای طرح های تشویقی مختلف از قبیل اهدا لوازم التحریر، اقلام شوینده و... از طریق بیش از 370 غرفه در مناطق و محلات شهر تهران و همچنین برگزاری مراسم و اهداء جایزه به شهروندان مسئول که تفکیک پسماند در مبدا را به نحو مطلوب انجام می دهند از فعالیتهای اجرایی این سازمان در زمینه جداسازی پسماند در مبدا است.

وی با اعلام افزایش حدود 6 درصدی در تفکیک پسماند در مبدا از فروردین تا مرداد ماه 94 اظهار کرد: تمامی فعالیت های سازمان در بخش های اجرایی و ستادی در راستای کسب رضایت شهروندان بوده و تعامل تک تک ایشان نیز تداعی شعار «شهر ما خانه ما» است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: