جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 مهر 1394     
دایی: حقیقی کار حرفه‌ای انجام نداد

فارس: محمد دایی در خصوص شرایط تیم فوتبال صبا اظهار داشت: خوشبختانه شرایط‌مان خوب است و از امروز تمرینات خود را آغاز می‌کنیم. صبا هر روز که پیش می‌رود شرایطش بهتر می‌شود در تعطیلات هم اردوی یک هفته‌‌ای را که از پنج‌شنبه آغاز می‌شود در تنکابن برگزار خواهیم کرد و چندین دیدار دوستانه هم خواهیم داشت تا آمادگی لازم را حفظ کنیم.

وی در مورد جدایی رضا حقیقی خاطرنشان کرد: حقیقی اعلام کرد که پیشنهاد خارجی دارد و علی‌آقا (دایی) هم جلوی پیشرفت بازیکن را نمی‌گیرد و وقتی دید که او قصد جدایی دارد با این موضوع موافقت کرد. البته بازیکن باید به تیمش تعهد داشته باشد حالا به هر حال پیشنهاد خارجی آمد و دایی هم حساب و کتابی کرد و به این نتیجه رسید که از تیم جدا شود بهتر است که البته حقیقی کار حرفه‌ای انجام نداد.

مربی صبا در خصوص اینکه جایگزینی برای او انتخاب خواهند کرد، افزود: صد درصد یک بازیکن جایگزین او جذب خواهیم کرد به غیر از او دو سه بازیکن دیگر هم نیاز داریم که حالا باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود.

دایی در مورد اینکه گفته می‌شود که قصد جذب عباس محمد رضایی و محسن بیات را دارند، تأکید کرد: خیر، این بازیکنان مدنظر ما نیستند اما سعی می‌کنیم که بازیکنانی را جذب کنیم.

مربی صبا در مورد اینکه آیا به دنبال جذب بازیکن خارجی نیز هستند، گفت: بله، ما پیگیر این مسئله هستیم و اگر بازیکن خوبی پیدا شد در تمرینات به ما ملحق خواهد شد.

وی در مورد اینکه فرید کریمی که هم‌اکنون به عنوان بازیکن سرباز در تراکتورسازی توپ می‌زند باید به صبا بازگردد، گفت: کریمی بازیکن ما است و برای سپری شدن دوران سربازی‌اش به تراکتورسازی رفته او روزهای پایانی خدمتش را سپری می‌کند و پس از آن باید به صبا بازگردد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: