جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 مهر 1394     
برانکو: پنالتی زدن را بزرگ کرده‌اند

مهر: برانکوایوانکوویچ در خصوص حضور در باشگاه پرسپولیس گفت: امروز روز استراحت ما بود و به باشگاه آمدیم تا ببینیم چه خبر است. جلسه هیئت مدیره هم در حال برگزاری بود که ظاهراً این جلسه بر سر مسائل مالی بود.

وی در خصوص برنامه های پرسپولیس در تعطیلات لیگ افزود: ما در این تعطیلات برنامه تمرینی فشرده ای را برای بازیکنان در نظر گرفتیم و همچنین برگزاری دو بازی تدارکاتی را نیز در برنامه داریم. ما تقریبا در اکثر روزها دو نوبت تمرین را برای بازیکنان در نظر گرفتیم و همچنین قرار است چند بازیکن از تیم امیدهای پرسپولیس را به بزرگسالان اضافه کنیم تا جای خالی بازیکنان حاضر در تیم ملی را پر کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که تعطیلی ها چقدر در روند پرسپولیس تاثیرگذار است، اظهارداشت: این تعطیلات برای ما خوشایند نیست زیرا تا اینکه ما به شرایط ایده آلمان می رسیم با ۲۰ روز تعطیلی مواجه می شویم واین مسئله تاثیر منفی خواهد گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره تعطیلات لیگ اظهار کرد: تعطیلات برای ما خوشایند نیست. ما تا به فرم برسیم لیگ ۲۰ روز تعطیل می‌شود به خصوص اینکه شش بازیکن خود را به تیم ملی تحویل داده‌ایم.

وی اضافه کرد: تمرینات تیم ملی با تمرینات ما متفاوت است و بعد از بازگشت بازیکنان هم یک مقدار طول می کشد تا خودشان را با با تمرینات ما تطبیق بدهند.

سرمربی پرسپولیس امروز در مصاحبه با یکی از روزنامه ها عنوان کرده بود «جنون ندارد پنالتی را به مهدی طارمی بدهد در حالی که خطا روی خودش اتفاق افتاده بود.» یکی از خبرنگاران از برانکو پرسید چرا با این وجود در بازی با سایپا مهدی طارمی زننده پنالتی بود ولی مقابل تراکتورسازی این اتفاق رخ نداد که وی در پاسخ گفت: من اصلا نگفته‌ام که جنون دارم. اینها دارند دروغ می‌گویند. چنین چیزی نبوده است.

وی افزود: من گفتم پنالتی را بنگستون بزند. یک قانون نانوشته در فوتبال هست که معمولا پنالتی را بازیکنی نمی‌زند که رویش خطا شده است ولی این قانون نانوشته را در بازی با سایپا رعایت نکردم. نمی دانم چرا چنین چیز کوچکی اینقدر بزرگ می‌شود. یک پنالتی به نفع ما بود که گل زدیم و تمام شد. بنگستون در تیم ملی هندوراس هم پنالتی می‌زند. در پرسپولیس رامین رضائیان، هادی نوروزی و امید عالیشاه هم خوب پنالتی می‌زنند ولی نمی دانم چرا مشکل می‌سازند. واقعا اگر از قول من نوشته‌اند که جنون دارم، دروغ است.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بازیکنان تیمش که منجر به عدم حضور در اردوی تیم امید شده است، گفت: نوراللهی و حیدریه مصدوم هستند. احمد در بازی با ملوان مصدوم شد ولی در بازی با تراکتورسازی بازی کرد و کار را درآورد. مهرداد کفشگری هم مصدوم است و تحت درمان قرار دارد.

برانکو درباره دیدار تیمش با سیاه جامگان و صبای قم که بازی های سختی برای پرسپولیس محسوب می شود و پرسپولیس به شش امتیاز آن نیاز دارد، با خنده گفت: شما آیا خبر دارید که امروز سالم به خانه خواهید رسید یا خیر. (در این هنگام خبرنگاران و برانکو برای لحظاتی با صدای بلند خندیدند)




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: