جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 مهر 1394     
رفع تمامی معارضان پروژه بزرگراه شهیدشوشتری تا پایان سال

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز،شهردار منطقه 15 با بیان اینکه در حال حاضر حدود 50 درصد از معارضان پروژه بزرگراه شهیدشوشتری تملک شده اند، گفت: ما بقی تملک ها نیز تا پایان سال انجام می شود.

علی اکبر انجمنی با بیان اینکه طرح بزرگراه شهید شوشتری از تقاطع بزرگراه رسالت با بزرگراه شهید یاسینی آغاز شده و پس از عبور از یک مسیر 13هزار و 465 متری، به تقاطع بزرگراه دولت آباد با بزرگراه امام رضا(ع) می رسد، اظهار داشت: با اجرای این پروژه، ترافیک ترانزیتی استان های شرق و شمال شرق کشور به راحتی به سمت استان های جنوبی هدایت شده و این محدوده از پایتخت صاحب یک محور کمربندی کارآمد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه نیز همچون سایر پروژه های عمرانی با مشکل رفع معارض رو به رو است، افزود: طبق پیش بینی های ما، برای احداث بزرگراه شهید شوشتری بیش از 1000 پلاک معارض وجود دارد که تاکنون حدود 450 مورد رفع معارض شده اند.

 شهردار منطقه 15 تصریح کرد: املاکی که تاکنون رفع معارض شده اند، اغلب مسکونی بودند و تمام تلاش ما این بود تا نگرانی شهروندانی که خانه های آن ها در مسیر بزرگراه قرار داشت را رفع کنیم.

انجمنی با بیان اینکه قرار است تا در مرحله بعد تکلیف زمین های خالی و املاک بزرگی که معارض پروژه بزرگراه شهید شوشتری هستند، مشخص شود، ادامه داد: با رفع حدود 50 درصد از معارضان، بخش قابل توجهی از موانع اجرای کار برداشته شده است. ضمن اینکه در نظر داریم تا پایان سال تمامی تملک ها را انجام دهیم و معارضان پروژه را به طور کامل رفع کنیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: