جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 مهر 1394     
اتوبوس های دوکابینه و هیبریدی وارد خطوط شد

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل سازمان شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران از ورود اتوبوس های دوکابین و هیبریدی(برقی) از روزگذشته  به خطوط اتوبوسرانی پایتخت خبر داد.

پیمان سنندجی با بیان این مطلب افزود: با توجه به ورود اتوبوس های دوکابین و هیبریدی به خطوط، ناوگان اتوبوسرانی را تقویت کردیم، بطوریکه 30 دستگاه به خط تجریش- راه آهن اضافه شد.

وی ادامه داد: با ورود اتوبوس های دوکابین تمامی اتوبوس های خط اتوبوسرانی علم و صنعت تا خیابان بیهقی تجهیز به این اتوبوس ها می شود و اتوبوس های تک کابین از میان می رود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پاسخ به عدم مشاهده نظافت اتوبوس های تک کابین اظهار کرد: با توجه به اینکه نظافت حمل و نقل عمومی در الویت کاری ما قرار دارد، نظافت اتوبوس های تک کابین با سایر اتوبوس های دوکابین متفاوت است که باید دراین خصوص با بخش خصوصی مذاکره شود.

به گفته سنندجی، نظافت اتوبوس های دوکابین در داخل پایانه های اتوبوسرانی صورت می گیرد و برای مدیریت این وضعیت نیازمند ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از راه اندازی سامانه تامین اتوبوس و مینی بوس در شهر تهران خبر داد و تصریح کرد: ما در تلاشیم تا خطوط جدید را در پایتخت راه اندازی می کنیم.

پیش از این مديركل برنامه‌ريزي و توسعه شهري معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران از تقويت ناوگان اتوبوسراني پايتخت با ۲۰۰ دستگاه اتوبوس دوكابين تندرو و ۶۴ دستگاه اتوبوس دوكابين برقي در سال جديد خبر داده بود.

مسعود رنجبريان گفت: ۱۸ ميليارد تومان اعتبار نيز به منظور بازسازي كامل اتوبوس‌هاي فرسوده شركت واحد اتوبوسراني در نظر گرفته شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: