جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 5 مهر 1394     
سازمان مدیریت پسماند اهداف زیست محیطی را نشانه می گیرد

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،همواره مشارکت و تعامل توام با انگیزه در هر جمع و گروهی راه رسیدن به اهداف مورد نظر را هموار کرده و انسجام هر چه بیشتر حلقه های همکاری رسیدن به مقصد را سرعت می بخشد.

دکتر جعفری، مدیر عامل سازمان با اشاره به مشارکت گروه دانشجویی زامیاران و ارائه فعالیتهای علمی ، هنری و اجرایی در زمینه های مختلف و در راستای اهداف سازمان مدیریت پسماند خاطر نشان کرد:از آنجاییکه سود زیست محیطی تمام اهداف مدیریت شهری، به شهروندان برمی گردد هر شهروند مسئول در زنجیره مدیریت پسماند نقش موثری را ایفا کرده و در نهایت قطره قطره حمایت های مردمی دریای آبی سلامت را به شهر هدیه می کند.

دکتر جعفری ضمن خشنودی از فعالیت مفید و ثمر بخش زامیاران در مقاطع زمانی مختلف، اجرای طرح نوین جمع آوری درب بطری توسط زامیاران در آستانه ماه مهر را گام بزرگ و چند منظوره عنوان نموده و افزود: طبق اطلاع رسانی انجام شده، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و در اولین روز ماه مهر زامیاران با حضور در مدرسه صبح رویش واقع در منطقه 12 در محیطی شاد و مفرح درب بطریهای جمع آوری شده توسط شهروندان را تحویل گرفتند.

وی در ادامه به تشریح این طرح زیست محیطی پرداخته و گفت: از آنجاییکه هر شهروند با جدا سازی درب بطری ناخودآگاه مجبور به تخلیه کامل مایع درون آن( در محیطی خارج از مخزن پسماند) می شود در نتیجه از این طریق ضمن بازگشت مواد به چرخه مصرف ، بهبود اقتصاد کشور و در نهایت تحقق هدف والای ارتقاء شاخص های زیست محیطی؛ شیرابه پسماند نیز به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

شوشتری،مشاور و مدیر دفتر شهردار محترم تهران نیز با حضور در این برنامه از فعالیت گروه دانشجویی زامیاران اظهار خشنودی نموده و از کوشش جمعی سازمان مدیریت پسماند به همراه این گروه مردمی تقدیر و تشکر کرد.

دکتر جعفری ضمن دعوت شهروندان به کاهش تولید پسماند، تفکیک در مبدا و آبگیری آن ؛ مشارکت و تعامل همه اقشار جامعه در کلیه طرحهای جاری سازمان مدیریت پسماند از جمله طرح مذکور را عزم و تصمیمی مهم در راستای تحقق آسمان آبی و زمبن پاک اعلام کردند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: