جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 4 مهر 1394     
مدیر کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک خبر داد:
اقدامات ایمنی و کنترل تجهیزات ترافیکی در اطراف مدارس بصورت کامل انجام پذیرفته است

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهرداری نیوز ،مدیر کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به بازگشایی مدارس و وضعیت ترافیک سطح شهر گفت: باتوجه به اینکه روز 4 مهرماه روز بازگشایی مدارس بوده است برای وضعیت ترافیکی تمهیداتی در نظر گرفته شده است البته در حال حاضر بار ترافیکی نسبت به سال گذشته افزایش نداشته است.

مهندس علی فغانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارشهرداری نیوز با اشاره به تمهیدات استقبال از مهر اظهار داشت: هر ساله با توجه به آغاز سال تحصیلی اقداماتی برای استقبال از مهر در همه مناطق ادارات آب ، برق ، شرکت مترو ،اتوبوسرانی ، تاکسیرانی ، معاینه فنی ، سازمان آتش نشانی ، اوژانس تهران طی یک برنامه مصوب همه ساله برای آن ها ابلاغ و ارسال می شود و طبق همان برنامه ریزی اجرا می گردد.

وی در ادامه افزود: اقداماتی که به عنوان استقبال از مهر و یا مهر قلم که دارای نام های متفاوتی است در 3 بازده 15 روزه از ابتدای شهریور ماه آغاز شده و همچنین تمام کارهای نیمه کاره در سطح شهر مانند: حفاری در شهر جمع بندی خواهد شد و امید است بتوانیم شاهد ترافیک روانی در ابتدای مهرماه باشیم.

مدیر کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل ترافیک شهر تهران خاطرنشان کرد: هم اکنون برای استقبال از مهر در اطراف مدارس اقدامات ایمنی و کنترل تجهیزات ترافیکی را انجام خواهیم داد ، سامانه های حمل و نقل عمومی کنترل می شود، پایانه های ناوگان اتوبوسرانی و تاکسی رانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

فغانی در پایان با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته گفت: هم اکنون در اطراف مدارس اقدامات ایمنی به لحاظ علائم افقی و عمودی و هماهنگی لازم با پلیس صورت خواهد گرفت همچنین ستاد معاینه فنی برای خودروهای سرویس مدارس تمهیداتی را در نظر گرفته است تا بتوانند خدمات رسانی مطلوبی به مردم ارائه نمایند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: