جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 مهر 1394     
نظرکارگردان محمد(ص)

ایسنا: مجیدی در مراسم آغاز فعالیت مجدد سینما در ساوه با اکران فیلم «محمد رسول الله(ص)» افزود: سینماهای ایران به لحاظ کمی و کیفی از لحاظ فنی و تکنیکی به‌روز نبوده و با سینماهای استاندارد فاصله دارند.

وی بیان کرد: فعالیت سینما به عنوان یک حرکت فرهنگی تاثیر بسزایی در ارتقای شاخص های فرهنگی داشته و می تواند به عنوان یک فعالیت موثر فرهنگی ایفای نقش کند.

وی با اشاره به نبود توجه کافی به فرهنگ در کشورمان اظهار کرد: متاسفانه از فرهنگ در کشور ما به عنوان یک عنصر دست دوم و یا دست سوم یاد می شود در حالیکه اولویت توسعه کشور بر مبنای حرکت فرهنگی است.

مجیدی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است، تصریح کرد: مردم ایران یک ملت فرهنگ دوست هستند و باید طوری به مقوله فرهنگ پرداخت که نه تنها مهجور نماند بلکه به عنوان یک اولویت باشد و برای تقویت آن تلاش کرد.

او در ادامه با اشاره به ساخت این فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» گفت: دغدغه همه دست اندرکاران ساخت این اثر دینی فرهنگی این بود که همه مردم بتوانند از تماشای این اثر بهره ببرند.

وی از پیامبر اکرم(ص) به عنوان منادی رحمت و رسول مهربانی ها یاد کرد و گفت: آن بزرگوار گوهر یک دانه عالم هستی است و این فیلم قطره ای از این رحمت بیکران الهی را به تصویر کشیده است.

مجیدی با تقدیر از حمایت های بنیاد مستضعغان به منظور حمایت از اکران این فیلم در سراسر کشور تصریح کرد: برنامه ما در اکران این فیلم بهره مندی بیش از 120 شهر در کشور از تماشای این اثر است و بنا داریم در شهرهایی که از حداقل امکانات سیستم پخش برخوردارند، اکران داشته باشیم.

به گزارش ایسنا معاون هماهنگی بنیاد مستضعفان کشور نیز گفت: تصویربرداری این فیلم از سال 1386 آغاز شده است و افتخار این بنیاد و شرکت نور تابان فراهم کردن بستر لازم برای اکران این فیلم است.

رحمت الله صادقیان افزود: این فیلم هم اکنون در 46 شهر ایران اکران شده است و با استقبال خوبی هم مواجه شده‌ایم و برای سایر شهرها تا بیش از 100 شهر نیز تا پایان مهرماه برنامه داریم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: