جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 مهر 1394     
افتتاح ایستگاه متروی جدید در نیویورک

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل شهری نیویورک (MTA) ایستگاه متروی جدید34 St-Hudson Yards 7 را افتتاح کرده است که ساختمانی ممتاز با تجهیزات قرن 21 دارد و خدمات مترویی را برای قسمت غربی مرکز شهر منهتن فراهم آورده و حمل و نقل عمومی را برای جامعه این منطقه ترویج می کند.

توسعه 2.4 کیلومتری این خط مترو با هزینه 2.42 بیلیون دلاری با بودجه ای از طرف شهر نیویورک انجام شده است. این بودجه شامل 2.1 بیلیون دلار برای تاسیس ایستگاه جدید و 266 میلیون برای دلار دیگر زیرساخت های غیرمترویی بود. MTA نیز هزینه ای 53 میلیون دلاری را برای توسعه این خط اختصاص داده است. این اولین ایستگاه جدیدی است که MTA پس از افتتاح ایستگاه های Lexington Av-63 St، Roosevelt Island و 21 St-Queensbridge  در سال 1989، به خطوط مترو افزوده است.

رئیس و مدیرعامل MTA، Thomas F. Prendergast به همراه شهردار Bill de Blasio و برخی مقامات و سهام داران دیگر در مراسم افتتاح این ایستگاه حضور داشتند. گمان می رود این ایستگاه در روزهای هفته پذیرای بیش از 32 هزار مسافر باشد.

این ایستگاه و خط متروی جدید آن دارای تجهزات و سیستم های فنی، الکتریکی و ارتباطی بسیار عالی است. فضاهای عمومی بسیار کاربردی این ایستگاه، ظرفیتی برای تغییرات سیستمی آینده را فراهم کرده است.

به زودی هشت نمایشگر On-the-Go و ارتباط تلفنی و وای فای نیز در این ایستگاه تعبیه خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: