جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 1 مهر 1394     
تاکسیرانان باید پیشتاز رعایت قانون در حریم خط سفید باشند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه تاکسیرانان باید پیشتاز در رعایت قانون حریم خط سفید باشند و به عنوان الگوی سایر شهروندان مورد توجه قرار بگیرند، تصریح کرد: خط سفید از مهمترین اهداف آموزشی تاکسیرانان است که در تلاشیم تا وارد عمل شویم.

میثم مظفر آموزش به رانندگان تاکسی در راستای آسمان آبی و زمین پاک و خط سفید را از مجموعه اقدامات و برنامه های الویت دار شهرداری تهران در سال جاری دانست و گفت: فرهنگسازی در استفاده از خط سفید می تواند زمینه ساز رفتارهای مثبت شهروندی در آینده شود.

وی آشنایی تاکسیرانان پایتخت با قوانین و مقررات عبور و مرور شهری و همچنین برگزاری دوره های آموزشی خط سفید را از مهمترین اهداف آموزشی سازمان تاکسیرانی دانست و اظهار کرد: ما تلاش داریم ابتدا از طریق فرهنگ سازی و آموزش تاکسیرانان وارد عمل شده و سپس از طریق اهرم ها و مکانیسم های نظارتی همچون مرکز کنترل نظارت هوشمند اقدام کنیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تاکید بر همکاری پلیس راهور نسبت به فرهنگ سازی با هدف ایجاد رفتارهای صحیح ترافیکی به ویژه در حوزه رعایت حریم خط سفید کرد.

مظفر با اشاره به اینکه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با ارائه آموزش به بیش از 50 هزار تاکسیران در اجرای پروژه خط سفید گام بلندی برداشته است، خاطرنشان کرد: این دوره ها در مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرتهران به منظور تشریح روند و چگونگی برگزاری دوره های آموزشی خط سفید ویژه تاکسیرانان برگزار شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: