جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 31 شهريور 1394     
ارائه برنامه تلفن همراه اطلاعات سفر برای تمام مسافران حمل و نقل عمومی در نیوجرسی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، برنامه تلفن همراه سازمان حمل ونقل نیوجرسی که نسخه ای توسعه یافته از برنامه محبوب MyTix است اکنون برای تمام مسافران اتوبوس ها، مترو و راه آهن این هر در دسترس است.

این برنامه جدید، مسافران شهر نیوجرسی را قادر می سازد تلفن همراه خود را به برنامه MyTix مجهز کنند که دارای برنامه های قطارهای سازمان حمل و نقل عمومی نیوجرسی، اطلاعات زمان قطارها، برنامه MyBus (اطلاعات زمانی اتوبوس ها) و عملکرد برنامه ریزی سفر است. این اطلاعات به مسافران کمک می کند به سرعت برنامه سفر خود را تعیین کرده، بلیط خریده و اطلاعات حمل و نقل را به دست آورند.

اکنون این برنامه گزینه هزینه های ماهانه برای سفرهای ریلی و امکان پرداخت کرایه از طریق PayPal برای تمام مشتریان این سازمان را دارد که در نتیجه تمام مسافران می توانند به صورت الکترونیکی اقدام به پرداخت کرایه خود کنند. این برنامه، تعامل بین مشتریان و سازمان حمل و نقل عمومی نیوجرسی را راحت تر و مناسب تر کرده است.

این برنامه تلفن همراه به رایگان قابل دانلود است. مشتریان با این برنامه می توانند با دانلود ونصب آن و سپس ساخت حساب کاربری، بلیط های ماهانه اتوبوسی، مترو یا راه آهن را خریداری کنند. سپس مشتریان می توانند تنها با نمایش برنامه روی تلفن هراه خود به مسئولان دریافت کرایه نشان دهند که بلیط ماهانه تهیه کرده اند.

تا کنون بیش از 600 هزار نفر از این برنامه استفاده کرده اند و بیش از 8 میلیون بلیط از این طریق به فروش رسیده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: