جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 شهريور 1394     
واکنش جالب طارمی به محرومیت داوران

فارس: مهدی طارمی در خصوص بازی دیروز پرسپولیس مقابل ملوان گفت: خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و بردیم. در جام حذفی بردن مهم است و تعداد گل فرق ندارد. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما فقط یک توپ ما درون دروازه رفت.

وی در مورد گلی که به ملوان زد، اظهار داشت: چمن جلوی دروازه ملوان لیز شده بود و توپ سر خورد و خوب به پایم نگرفت اما خدا را شکر توپ در نهایت گل شد و ما بازی را بردیم و به مرحله بعد صعود کردیم.

طارمی در مورد عملکرد فوق‌العاده گلزنی‌اش که توانسته در 9 بازی برای پرسپولیس و تیم ملی 10 گل به ثمر برساند، اظهار داشت:‌خدا را شکر که توانستم چنین عملکردی داشته باشم اما امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم و بتوانم برای تیم ملی و پرسپولیس همینطور گل بزنم. خدا را شکر تا به حال همه چیز خوب بوده و امیدوارم که این وضعیت ادامه داشته باشد.

وی در مورد صحنه اخراجش در بازی مقابل ملوان که انتقادات زیادی را متوجه داور بازی کرده است، افزود: در صحنه‌ای که کارت زرد اول را گرفتم سر خوردم و به داور گفتم که سر خوردم اما داور به من گفت بد جایی سر خوردی! مگر من در محوطه جریمه خودمان سر خورده بودم که بخواهد کارت زرد بدهد؟

وی افزود: در صحنه‌ای که کارت دوم را گرفتم 20 بازیکن پشت من و دروازه‌بان ملوان بودند و دلیل نداشت که داور بخواهد در آن صحنه به من کارت بدهد. البته چه فایده الان می‌آیند و این داور را هم 4 جلسه محروم می‌کنند اما چیزی عوض نمی‌شود. فکر می‌کنم با همین وضعیت که داوران اشتباه می‌کنند و آنها را محروم می‌کنند دیگر تا پایان فصل داوری باقی نمی‌ماند که بخواهد بازی‌ها را قضاوت کند!

طارمی خاطرنشان کرد: داور برای کارت زرد اول به من گفت که بد جایی سُر خوردی و من معنی این حرف را نمی‌فهمم. من که در محوطه جریمه خودمان سر نخوردم بلکه در کنار زمین این اتفاق افتاد اما به هر حال هر چه بود گذشت. فکر می‌کنم با دو کارت زرد و قرمزی که دیروز گرفتم دو بازی را از دست خواهم داد.

مهاجم پرسپولیس در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل تراکتورسازی در تبریز اظهار داشت: متاسفانه مصدومان زیادی داریم و فکر می‌کنم 5 بازیکن اصلی ما مصدوم هستند. امیدوارم این بازیکنان به بازی برسند چرا که اگر آنها به بازی نرسند کار ما سخت می‌شود. با این همه امیدوارم با برد بازی را پشت سر بگذاریم تا با خیال راحت به تعطیلات لیگ برویم.

طارمی درباره اینکه از قول او نوشته شده بود که شادی گلش بوسه زدن به مچ دست است، و این شادی مربوط به حضرت عباس (ع) است، اضافه کرد: شادی گل من هیچ ارتباطی به حضرت عباس (ع) ندارد و این شادی گل مربوط به موضوع دیگری است که آن را بعدا بیان خواهم کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: