جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 شهريور 1394     
مدارس ناایمن ترافیکی تهران شناسایی می‌شوند

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تشریح تمهیدات ترافیکی برای بازگشایی مدارس از شناسایی مدارس ناایمن ترافیکی و ارائه گزارش وضعیت آن به شهرداری خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی با بیان اینکه با شروع سال تحصیلی مأموران پلیس راهور از آمادگی 100 درصدی برخوردار بودند و برنامه ریزی‌های لازم با مناطق شهرداری و مدارس انجام شده است گفت: پلیس مدارسی را که در معابر اصلی قرار داشته و در اطرافشان خط کشی عابر پیاده یا پل عابر وجود نداشته را شناسایی کرده و گزارش آن را به شهرداری داده است تا این مدارس که از نظر ما به لحاظ ترافیکی ناایمن هستند مشکلشان رفع شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر مقرر شده است تا مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در مقابل و اطراف مدارس به ویژه این دسته از مدارس مستقر شده و ضمن اینکه با تخلفات نظیر پارک دوبل و ... برخورد خواهند کرد نسبت به روان سازی ترافیک نیز اقدام کنند.

به گفته جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، مأموران پلیس نیمه مهرماه در اطراف این مدارس مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش نیز انجام شده است گفت:‌ از مسئولان مدارس خواسته‌ایم که تا پیش از آغاز سال تحصیلی وضعیت سرویس‌های دانش آموزان خود را مشخص کرده تا از همان نخستین روز سال تحصیلی دانش آموزان با سرویس به مدرسه آمده و دیگر شاهد تجمع خودروهای والدین در مقابل در مدارس نباشیم.

عابدی با اشاره به شروط مورد نیاز یک سرویس مدرسه اظهار کرد: داشتن معاینه فنی معتبر، بیمه نامه، برچسب سرویس مدرسه، متاهل بودن راننده و ... از جمله شروط الزامی یک سرویس مدرسه است. همچنین راننده سرویس‌های مدارس دخترانه می‌بایست از میان بانوان انتخاب شود و بدیهی است که نداشتن هر یک از این شروط منجر به جریمه راننده متخلف و در صورت تکرار منجر به ابطال مجوز فعالیتش به عنوان سرویس خواهد شد.

آموزش به 8000 راننده سرویس مدرسه

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین درباره آموزش‌های ارائه شده به راننده‌های سرویس‌های مدارس اظهار کرد: در حال حاضر به 8000 راننده سرویس مدرسه آموزش‌های لازم داده شده و علاوه بر آن چند هزار راننده نیز از سالهای قبل تحت آموزش قرار گرفته بودند.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: