جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 شهريور 1394     
افتتاح پروژه راه آهن میلواکی- پورتلند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، TriMet افتتاح پروژه راه آهن متصل کننده میلواکی به پورتلند را که خط MAX Orange نامیده می شود جشن گرفت.

خدمات جدید در این مسیر به طور قابل توجهی گزینه های حمل و نقل را توسعه داده و رفت و آمد راحت تری را برای هزاران شهروند مسافر بین مناطق میلواکی و پورتلند فراهم می سازد.

توسعه 11.74 کیلومتری خدمات ریلی شامل پل Tilikum Crossing است که اختصاصا برای قطارهای ریلی خط MAX، اتوبوس ها، تراموا، دوچرخه ها و عابران پیاده در حاشیه رودخانه ویلامیت ساخته شده است. این پل ارتباط مستقیمی بین مناطق مهمی از جمله منطقه اسکله جنوبی پورتلند، مرکز دانشگاه علوم پزشکی اورگان، تراموای هوایی پورتلند، دانشگاه ایالتی پورتلند و موزه علم و صنعت اورگان برقرار می کند.

گمان می رود این خط ریلی جدید تا سال 2030 به طور روزانه 22800 سفر را در روزهای هفته فراهم سازد. این پروژه علاوه بر پل Tilikum Crossing شامل ساخت 10 ایستگاه ریلی جدید، دو مرکز نگهداری و پارک قطار، یک مرکز نگهداری توسعه یافته و تدارک 18 قطار جدید ساخته شده توسط زیمنس در ایالات متحده است.

سازمان حمل و نقل فدرال 745.2 میلیون دلار برای توسعه راه آهن میلواکی – پورتلند هزینه کرده است که نیمی از هزینه های این طرح را پوشش می دهد. باقی هزینه های این طرح توسط منابع ایالتی و بومی تامین شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: