جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 شهريور 1394     
خط 3 متروی تهران تمام تجهیزات روز دنیا را داراست

18 کیلومتر از خط 3 مترو 31 شهریور افتتاح می شود

به گزارش گروه حمل و منقل عمومی وش هری شهرداری نیوز،مدیرعامل متروی تهران از افتتاح 18 کیلومتر از خط 3 متروی تهران با 4 ایستگاه مسافرگیری شهیدبهشتی، نوبنیاد، زین الدین و قائم در تاریخ سه شنبه 31 شهریورماه خبر داد و گفت: خط 3 متروی تهران مجهز به مخابرات و پله های برقی است و از تمام استانداردهای روز دنیا در حوزه حمل و نقل عمومی برخوردار است.

هابیل درویش در خصوص ویژگی های خط 3 متروی تهران، اظهار کرد: خط 3 مترو داری 28 ایستگاه و 2 رام قطاراست و 4 ایستگاه شهیدبهشتی، نوبنیاد، زین الدین و قائم افتتاح و مابقی ایستگاه ها به طور ماهیانه تحویل شهروندان می شود.

همچنین عظیم عراقی مجری نیمه شمالی خط 3 متروی تهران در ادامه خط 3 متروی تهران را به عنوان طولانی ترین خط مترو در شهر تهران دانست و اضافه کرد: این خط مترو در نقاط ترافیک شمال شرقی به جنوب غربی ساخته شد تا حدودی از بار ترافیک شهر کاسته شود. به طوریکه خط 3 متروی تهران بزرگترین پروژه به لحاظ مالی و عمرانی است.

 وی از هزینه های خط 3 متروی تهران اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: هزینه واقعی این خط بعد از افتتاح مابقی 37 کیلومترمشخص می شود.

عملیات احداث خط سه متروی تهران از سال ۱۳۸۶ در جنوب غرب تهران آغاز شده‌است که بخش اول آن در قسمت مرکزی و حد فاصل ایستگاه شهید بهشتی و ایستگاه ولیعصر در آذرماه ۱۳۹۱ و بخش دوم آن از ایستگاه ولیعصر تا آزادگان در اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسیده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: