جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 شهريور 1394     
ورود 30دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان سرویس مدارس استثنایی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از سرویس دهی رایگان شرکت واحد اتوبوسرانی به مدارس استثنایی شهر تهران خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان 55مدرسه استثنایی توسط سرویس مدارس جابجا می شوند.

پیمان سنندجی با بیان اینکه سیسات مدیریت شهری این است که تمامی شهروندان باید به یک میزان از خدمات حمل ونقل عمومی بهره مند شوند، تاکید کرد: به همین منظور از سال گذشته سرویس دهی به مدارس استثنایی پایتخت از سوی شرکت واحد اتوبوسرانی صورت گرفت. امسال هم 55 مدرسه استثنایی شهر تهران تحت پوشش سرویس دهی رایگان شرکت واحد قرار گرفته تا  در سال تحصیلی جدید دانش اموزان استثنایی شهر با کمترین مشکل توسط سرویس مدرسه جابه جا شوند .

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران همچنین گفت: طی سال های جاری رویکرد ما تخصیص ناوگان حمل ونقل ویژه برای معلولان، جانبازان و کودکان استثنایی بوده تا تردد این قشر نیز تسهیل شود.

به گفته سنندجی از سال گذشته 60 دستگاه اتوبوس را به عنوان سرویس مدارس استثنایی در نظر گرفته بودیم امسال نیز با هماهنگی های به عمل آمده 30 دستگاه دیگر به ناوگان اضافه شده و در سال جاری 90 دستگاه اتوبوس به منظور سرویس دهی به مدارس استثنایی در نظر گرفته ایم .

سنندجی با بیان اینکه بالغ بر 6هزار کودک استثنایی در قالب سرویس دهی به مدارس استثنایی شهر تحت پوشش قرار دارند، تاکید کرد : شرکت واحد آمادگی دارد در صورت نیاز مدارس مینی بوس نیز برای تردد محصلان مدارس استثنایی اختصاص دهد. در عین حال که ون و تاکسی نیز به این منظور اختصاص خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه سرویس دهی به مدارس استثنایی شهر رایگان است، گفت: براساس برآورد آموزش و پرورش هزینه ایاب و ذهاب این قشر بالغ بر 8میلیاردو200میلیون تومان است که از سوی شهرداری تهران تامین خواهد شد و والدین به هیچ عنوان نباید هزینه ای بابت حمل ونقل فرزندان شان پرداخت کنند.

وی در ادامه درخصوص مینی بوس‌هایی که عمرشان سی سال است هم بیان کرد: اجازه صدور برگه معاینه فنی به این دسته از وسایل نقلیه داده نمی‌شود و از سرویس دهی منع خواهند شد. این در حالیست که تعداد 120 دستگاه مینی بوس بعد از نوسازی و 100 دستگاه میدل باس برای سرویس مدارس غیراستثنایی پیش بینی شده است




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: