جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 شهريور 1394     
تکمیل 50 درصد از تونل سازی متروی دوحه

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، حدود 50 درصد از تونل 113 کیلومتری برای متروی دوحه در قطر با کمک 21 ماشین تونل سازی تکمیل شده است.

به گفته عبدالله عبدالعزیز السباعیه، مدیر اجرایی راه آهن قطر و بنیان گذاری این پروژه، کار ساخت متروی دوحه بر اساس برنامه ریزی پیش می رود و قراردادهایی به ارزش کلی 16.47 بیلیون دلار با جوینت ونچرهای آن امضا شده است.

وی اظهار داشت اجرای این تونل سازی گام بزرگی برای این سازمان بوده چرا که رکوردار پروژه ای با بیش ترین تعداد ماشین های تونل سازی در یک زمان در یک شهر است.

السباعیه گفت: "راه آهن قطر مفتخر است که چنین ساخت و ساز بی سابقه ای در سطح جهانی را انجام داده و سیستم حمل و نقل عمومی مقرون به صرفه ای را بنیان می نهد که شامل پروژه های به هم متصل است."

کار ساخت پروژه متروی دوحه در دوفاز تقسیم بندی شده که در فاز اول آن ساخت سه مسیر از چهار خط و 37 ایستگاه انجام خواهد شد. گمان می رود این سه خط تا اواخر سال 2019 افتتاح شوند.

در حال حاضر پروژه های حملو نقلی به ارزش 44 بیلیون دلار در این کشور در حال اجرا هستند و پروژه های دیگر به ارزش 33 بیلیون دلار نیز طی سه سال آینده آغاز خواهند شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: