جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 شهريور 1394     
4 ایستگاه نیمه شمالی آماده مسافرگیری است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مجری نیمه شمالی خط 3 متروی تهران گفت: در حال حاضر 4 ایستگاه در مسیر نیمه شمالی خط 3 آماده مسافرگیری است و سکو تمامی ایستگاه‌ها به پایان رسیده است.

علیرضا عظیم‌عراقی با اشاره به اشاره به این که خط 3 متروی تهران به عنوان بلندترین خط متروی خاورمیانه است اظهار کرد: ساخت 18 کیلومتر پایانی خط 3 متری تهران در نیمه شمالی به پایان رسیده و در حال حاضر در 4 ایستگاه شهید بهشتی، زین‌الدین،‌نوبنیاد و قائم آماده مسافرگیری است.

وی با بیان این که تمامی سکوهای ایستگاه‌ها در نیمه شمالی خط 3 متروی تهران آماده هستند، گفت: طبق زمان‌بندی صورت گرفته هر ماه یک افتتاح از ایستگاه‌های این بخش را در پیش خواهیم داشت.

عظیم‌عراقی گفت: در این بخش سه و نیم میلیون مترمکعب خاکبرداری و 120 هزار تن عملیات آرماتوربندی صورت گرفته که این حجم کار آن هم در زیرزمین احجام بزرگی است.

وی افزود: در فعالیت‌های عمرانی این میزان فعالیت در برابر کارهایی که در روی زمین انجام می‌شود هم خیلی زیاد است.

مجری نیمه شمالی خط 3 متروی تهران گفت: تمامی ایستگاه‌هایی که تا چند روز آینده در این مسیر مسافرگیری در آن‌ها صورت می‌گیرد، مجهز به پله برقی هستند و 72 ساعت است که پله‌ها نیز در حال تست هستند تا مشکلات احتمالی را هم برطرف کنیم.

وی همچنین در خصوص ساخت ورودی‌های باقی مانده ایستگاه قائم گفت: در حال حاضر با یک ورودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد اما تا یک ماه آینده ورودی غربی که در ابتدا شهرک محلاتی است تحویل داده می‌شود و ورودی شمالی هم تا ماه آینده تکمیل می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: