جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 شهريور 1394     
روند رو به کاهش تخلفات کشف حجاب در بزرگراه ها

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: بیش از ۳۱۵ هزار خودرو از آغاز طرح برخورد با تخلفات شبانه خودروها اعمال قانون و جریمه شدند.

سردار سرتیپ حسین ساجدی نیا افزود: دور دور کردن، لایی کشیدن و سرعت غیرمجاز عمده تخلفات شبانه برخی رانندگان بوده است که ما برای برطرف کردن دغدغه‌های مردم در این خصوص، طرح برخورد با تخلفات شبانه را راه اندازی کرده بودیم که این طرح از ساعت 20 تا 4 بامداد اجرا شده است و تاکنون بیش از 315 هزار خودرو در این خصوص اعمال قانون و جریمه شدند که 21 هزار خودرو از این تعداد توقیف و به پارکینگ های سطح شهر هدایت شد.

وی گفت: 1085 خودروی لوکس، ویژه، مدل بالا و میلیاردی هم به علت این تخلفات توقیف و به پارکینگ هدایت شد.

سردار ساجدی نیا با اشاره به اینکه این طرح در روزهای باقیمانده تابستان با قوت اجرا می شود افزود: خوشبختانه در حوزه این گونه تخلفات با روند رو به کاهشی مواجه بوده ایم و به طور قطع با هماهنگی میان همکارانم در پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس امنیت، این طرح با قوت در نیمه دوم سال هم اجرا می شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در بحث پارک ها و طرح امنیت و آرامش نیز به ویژه در محلات برنامه هایی داریم که فکر می کنیم آرامش خوبی در سطح شهر تهران ایجاد شود.

روند رو به کاهش تخلفات کشف حجاب در بزرگراه ها

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در ادامه گفت:‌ با اجرای طرح امنیت اخلاقی شاهد کاهش چشمگیر تخلفات کشف حجاب به ویژه در بزرگراه‌های تهران بوده ایم.

ساجدی نیا در پاسخ به سوالی درباره نحوه اعمال قانون نیروی انتظامی با متخلفان کشف حجاب به ویژه در خودروها افزود: ما طرح امنیت اخلاقی را که در سال‌های گذشته آغاز شده است امسال هم با قوت ادامه داده ایم و شدت آن کاهش نیافته است.

وی گفت: در برخی نقاط شهر از جمله بزرگراه‌ها شاهد برخی ناهنجاری‌های کشف حجاب بودیم که با استقرار گشت های پلیس کاهش چشمگیری یافته است.

سردار ساجدی نیا افزود: سعی ما در مواجهه با این گونه تخلفات بیشتر مبتنی بر تذکر است اما بعضا مشاهده می‌کنیم که برخی بر تخلف و جرمشان اصرار دارند اما از آنجا که مطالبه مردم از پلیس، برخورد با اینگونه تخلفات است ما اقدامات پلیسی خود را منطبق با موازین قانونی انجام می دهیم و بر همین اساس با آنها که بر اینگونه تخلفاتشان اصرار دارند همان اعمال قانونی که در بحث جرایم شبانه تخلفات رانندگی در نظر می گیریم برای این افراد هم در نظر می گیریم و در همین خصوص خودروها را به پارکینگ منتقل می کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره آخرین آمارهای موجود در بحث سرقت گفت: در شش ماه اخیر در همه حوزه های سرقت، کاهش 14 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته داشته ایم و پیش بینی ما ادامه این روند کاهش تا پایان سال خواهد بود.

سردار ساجدی نیا افزود: خوشبختانه مراجع قضایی در این رابطه احکام خوبی را صادر کردند و برای تعدادی از مجرمان دستگیر شده هم احکام خوبی صادر شد و امیدواریم این مجرمان در زندان بمانند.

وی گفت: ما اکنون بیشتر با سرقت خرد و سرقت لوازم داخل خودرو مواجهیم که یکی از علل وقوع این سرقت ها وجود معتادان متهاجر است که اگر کمپ لازم برای جمع آوری اینها در شهر ایجاد شود قطعا سرقت های خرد هم کاهش می یابد و وضع بهتری در این خصوص خواهیم داشت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: