جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 شهريور 1394     
پاس نشدن چک بازیکن تیم استقلال

 

 

تسنیم: شاهرخ سبک دست در مورد پاس نشدن چک هفت بازیکن تیم استقلال گفت: پاس نشدن چک هفت بازیکن  مسئله پیچیده‌ای نیست که اینقدر به آن دامن زده می‌شود. طبق قانون چون باشگاه استقلال یک باشگاه دولتی است نباید چک‌های بلند مدت به بازیکنان یا سازمان و نهادی بدهد و از یک تاریخ مشخصی هم این موضوع اجرایی شده که چک‌های این هفت بازیکن هم شامل آن می‌شود بنابراین نمی‌توان اقدامی روی آن چک‌ها انجام داد.

وی افزود: این چک‌ها باید به باشگاه برگردانده و مبلغ آن توسط ذی‌حساب باشگاه به دولت اعلام شود تا پول به حساب آنها ریخته شود. بنابراین این هفت بازیکن نباید نگرانی داشته باشند و تا پایان هفته پول به حساب آنها واریز خواهد شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا در همان تاریخی که این موضوع اجرایی شد آن را به آنها اعلام نکردند، گفت: ما ابتدا به دنبال این بودیم که مبالغ چک‌ها را تامین کرده و بعد این موضوع را اعلام کنیم. اگر همان موقع این کار را می‌کردیم شاید در خصوص وصول نشدن آن چک‌ها و بهانه آوردن باشگاه برای نپرداختن پول آنها شبهاتی برای بازیکنان پیش می‌آمد و تمرکز آنها را در این مدت برهم می‌زد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: