جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 شهريور 1394     
علل وقوع تصادفات جاده ای در شهریور

به گزارش حوادث ترافیکی شهرداری نیوز،رئیس مركز اجرائیات پلیس راهور ناجا، سرعت و سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ بیشترین تخلفات شهریور پارسال در جاده های برون شهری بوده است.

سرهنگ كرمی اسد درباره علت وقوع تصادفات در شهریور، افزود: برابر آمارها میزان تخلفات درون شهری در شهریور سال گذشته ۲۹ درصد و برون شهری حدود ۱۶ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینكه بیشترین تخلفات درونشهری طی شهریور ۹۳ در استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و مازندران ثبت شده است، افزود: در عین حال بیشترین تخلفات برونشهری نیز در این مدت در استان های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، قزوین و خوزستان بوده است.

رئیس مركز اجرائیات پلیس راهور ناجا با اشاره به رشد ۳۲ درصدی تخلفات حادثه ساز در شهریور سال گذشته  افزود : بیشترین تخلفات حادثه ساز در این مدت در استان های تهران، خوزستان، گیلان، فارس و كردستان ثبت شده است.

وی به مهمترین تخلفات ثبت شده در شهریور ماه پارسال اشاره كرد و گفت: عدم استفاده از كمربند ایمنی، توقف در محل ممنوع و تخطی از سرعت مجاز مهمترین تخلفات درونشهری و سرعت و سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ مهمترین تخلفات برونشهری در این مدت بوده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: