جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 28 شهريور 1394     
زباله های حجیم ساکنین منطقه 19 جمعه ها جمع آوری می شود

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از جمع آوری زباله های حجیم شهروندان ساکن این منطقه در روزهای جمعه خبر داد.

مسعود سلیمی گفت: این طرح در راستای کمپین آسمان آبی زمین پاک توسط اداره بازیافت این حوزه اجرا و طی آن لوازم کهنه و حجیم همچون میز، صندلی، کمد، جالباسی و مبل که گاهاً در اثر عدم استفاده در معابر و کنار سطل های زباله رها شده و باعث ایجاد آلودگی های بصری و بروز مشکل در رفت و آمد شهروندان و رانندگان می شود، جمع آوری می شود.

همچنین این طرح می تواند کمک زیادی به جلوگیری از تجمع موش و گربه و در نتیجه رفع آلودگی های زیست محیطی کند.

وی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب به اهالی عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح قصد داریم زشتی و نازیبایی را از چهره محله ها پاک کنیم.

سلیمی درخصوص نحوه اجرای طرح بیان کرد: شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه 137 و یا اداره بازیافت این منطقه به شماره تلفن 55862412 نشانی خود را اعلام کنند تا مأموران اداره بازیافت روز جمعه به محل مورد نظر اعزام شده و زباله ها را جمع آوری کنند.

به گفته این مسئول هر هفته نزدیک به یک تن زباله حجیم از محله ها جمع آوری می شود.

سلیمی در بخش دیگری به مشارکت فعال شهروندان این منطقه درتفکیک پسماندهای خشک اشاره کرد و افزود: روزانه حدود 24 تن زباله خشک از درب منازل، واحدهای تجاری و غرفه های بازیافت جمع آوری می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: